سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در انبار چسب بازار سیدولی در منطقه بازار تهران خبر داد. به گفته وی نیروهای آتش نشانی برای مهار آتش در محل حادثه حاضر شده‌اند.

آتش‌سوزی در انبار چسب بازار تهران + فیلم

به گزارش سلام نو سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در انبار چسب بازار سیدولی خبر داد و گفت: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی نسبتا گسترده هستند.

سید جلال ملکی روز سه‌شنبه به ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۰ امروز سه شنبه ۱۶ خرداد، حادثه آتش‌سوزی در بازار سید ولی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بی‌درنگ ماموران پنج ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که یک انبار چسب دچار آتش‌سوزی شده است که آتش‌نشانان اکنون در محل وقوع حادثه مشغول مهار آتش هستند.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این آتش‌سوزی دود نسبتا زیادی از فواصل دور قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات مهار، جزئیات این حادثه اعلام می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با توجه به وسعت آتش‌سوزی ابتدا ماموران پنج ایستگاه و اکنون ماموران هشت ایستگاه با استفاده از خودروهای پشتیبانی و تانکرهای آب شهرداری منطقه ۱۲ در محل مشغول مهار آتش هستند.

وی ادامه داد: کانون اصلی آتش در یک ساختمان سه طبقه با چندین باب مغازه و انبار به وسعت بیش از یکهزار متر است که در واقع محل نگهداری و تولید چسب است.

ملکی با بیان اینکه آتش کاملا شعله ور است، خاطرنشان کرد: سقف‌های این بازار، شیروانی و قدیمی است که آتش نشانان از چند طرف مشغول مهار این آتش‌سوزی گسترده هستند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید