مهدی قایدی بعد از پایان جام حذفی با انتشار پیامی در اینستاگرام با هواداران استقلال خداحافظی کرد.

جدایی قایدی از استقلال قطعی شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مهدی قایدی مهاجم شباب الاهلی امارات این فصل با قراردادی قرضی به تیم استقلال پیوست تا آبی پوشان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی همراهی کند. این فصل البته برای استقلال پایان خوبی نداشت و آبی پوشان تهران نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی هم قهرمانی را به پرسپولیس، رقیب دیرینه خود واگذار کردند.

با ناکامی بزرگ استقلال، شرایط این تیم برای فصل بعد در ابهام قرار گرفته است. گفته می‌شود بعد از مجمع باشگاه استقلال که فردا برگزار می‌شود، تکلیف بودجه این تیم برای فصل بعد، مدیریت باشگاه و به دنبال آن کادر فنی و بازیکنان مشخص خواهد شد.

با وجود این اما به نظر می‌رسد جدایی قایدی از استقلال از همین حالا قطعی باشد. این بازیکن بعد از پایان جام حذفی پیامی را در اینستاگرام خود منتشر و به نوعی با هواداران استقلال خداحافظی کرد.

در همین ارتباط روزنامه «الخلیج» امارات مقصد قایدی را اعلام کرد و نوشت:

«قایدی پس از پایان قرارداد قرضی خود در استقلال به جمع شوالیه‌ها (شباب الاهلی) باز می‌گردد. او در استقلال سطح متمایزی را به نمایش گذاشت و با ۱۲ گل و ۸ پاس گل، در مجموع روی ۲۰ گل استقلال تاثیرگذار بود و در جمع برترین گلزنان لیگ کشورش قرار گرفت.»

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مدتی پیش سفری به امارات داشت تا در این سفر مذاکراتی هم برای ادامه کار قایدی در فصل آینده داشته باشد.

در صورت قطعی بودن خبر روزنامه الخلیج به نظر می‌رسد مدیران باشگاه شباب الاهلی با درخواست استقلال مخالفت کرده‌اند و قصد دارند بازیکن بوشهری را به امارات بازگردانند.

شباب الاهلی فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ ادنوک امارات دست یافت و فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید