موزه‌ها و پایگاه‌های ثبت ملی و جهانی تحت پوشش این وزارتخانه در سراسر کشور 14 خرداد تعطیل هستند.

موزه‌های کشور ۱۴ خرداد تعطیل هستند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، روابط عمومی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی امروز، ۱۳ خرداد اعلام کرد: طبق آخرین جلسه شورای هماهنگی موزه‌های کشور، از نیمه خرداد -مصادف با تغییر ساعت کاری ادارات- ساعت کاری موزه‌ها تغییری نخواهد داشت.

همزمان با سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، -۱۴ خرداد- موزه‌ها و پایگاه‌های ثبت ملی و جهانی تحت پوشش این وزارتخانه در سراسر کشور تعطیل هستند. موزه‌ها و پایگاه‌ها از روز دوشنبه -۱۵ خرداد - به فعالیت خود ادامه می‌دهند.رت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی امروز، ۱۳ خرداد اعلام کرد:

طبق ابلاغ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، موزه‌ها و پایگاه‌های ثبت ملی و جهانی تحت پوشش این وزارتخانه در نیمه اول ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ و فروش بلیت تا ساعت ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان، گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ، فرهنگ و هنر کشور است. سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده است «با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید