محسن رضایی در دیدار با امام جمعه سمنان گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطف خودشناسی ملت ایران و جرقه شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

امام خمینی (ره) ایستادگی را در وجود مردم ایران زنده کردند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محسن رضایی روز شنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، تاکید کرد: امام خمینی(ره) چهره برجسته جهانی است.

وی با یادآوری سالروز ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) گفت: استان سمنان در عرصه خدمت به انقلاب و دفاع مقدس شجاعانه و مخلصانه حضور داشت.

وی افزود: ۱۵ خرداد نقطه عطف خودشناسی ملت ایران و جرقه شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به محاصره خرمشهر و از جان گذشتگی جوانان در آزادسازی خاک وطن بیان کرد: مردم سمنان با فداکاری خود از سقوط کرمانشاه جلوگیری کردند و اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا است.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: کشور با انباشتگی مشکلات بیش از ۴۵ سال و حتی قبل از رژیم پهلوی مواجه است و حل مشکلات با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور درباره شخصیت و نقش تاریخی امام خمینی(ره) گفت: امام راحل اعتماد به نفس و ایستادگی را در وجود ملت ایران احیا کردند.

رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بهبود شاخص‌های اقتصادی افزود: اصلاح در بخش‌های مختلف مانند ساختار بودجه‌، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری، با اهتمام ویژه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: با افزایش حوزه اختیارات سران قوا از طریق شورای عالی، تحولات اقتصادی خوبی در کشور رخ خواهد داد.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: با وزیر نیرو درباره بحران مشکل کم‌ آبی استان سمنان صحبت شد.

رضایی با اشاره به غفلت تاریخی استفاده از ظرفیت جوانان فعال در دفاع مقدس گفت: اگر ظرفیت سه میلیون جوان آبدیده که در هشت‌سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند، استفاده می‌شد امروز شاهد مشکلات در کشور نبودیم‌.

بررسی ظرفیتهای تولید و سرمایه گذاری استان سمنان در سطح وسیع و ملی، پیگیری وعده ها، توافق‌ها و ابلاغ های سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به استان سمنان، نگاه به وضعیت آینده اقتصادی استان با توجه به موقععیت راهبردی این استان به عنوان دروازه ترانزیت کالا به آسیاسی مرکزی، و توجه به مسایل مربوط به اقتصاد ملی که استان سمنان می تواند در آن تاثیرگذار باشد، از اهداف سفر محسن رضایی به استان سمنان است.

معاون اقتصادی رییس جمهور حضور در یادواره شهدای دیباج از توابع شهرستان دامغان را دیگر هدف سفر خود به استان سمنان بیان کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید