محمد شورورزی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودروی که امروز به صورت جداگانه در این شهرستان رخ داد، منجر به فوت ۲ نفر و  مصدومیت ۱۰ نفر شد.

۱۲ کشته و زخمی درپی حوادث رانندگی در نیشابور

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمد شورورزی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: حادثه نخست تصادف دو دستگاه خودروی پراید در جاده عشق آباد بعد از کال شور در ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه عصر امروز رخ داد که این حادثه ۹ مصدوم و ۲ فوتی داشت که یک نفر در محل حادثه و یک نفر در بیمارستان فوت کرد و ۹ مصدوم دیگر توسط پنج دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

وی افزود: دومین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی کاپرا در محور شهرستان فیروزه نرسیده به اقبالیه ساعت ۹:۴۵ صبح امروز اتفاق افتاد که این حادثه یک مصدوم داشته که توسط اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از شهروندان خواست با رعایت و احترام به قوانین و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث جلوگیری کرده و حافظ سلامتی خود و دیگران باشند.

شورورزی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش رانندگان به رانندگی ایمن در ۳۰ کیلومتری شهرها گفت: مراقبت‌های رانندگی باید در ۳۰ کیلومتری شهرها به طور ویژه بیشتر شود.

وی عنوان کرد: ۶۰ درصد از سوانح جاده‌ای در این مناطق رخ می‌دهد که زنگ خطری برای رانندگان است که این موضوع،‌ دقت و احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه را می‌طلبد.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان به صورت شبانه روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید