شاید این عنوان برای شما عجیب به نظر بیاید و با خود بگویید که مگر در ایران امکان پرداخت قبض با ارز دیجیتال وجود دارد؟! پاسخ به این سوال بله است؛ اما تنها یک صرافی و ولت ایرانی از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

داشبورد جدید کیف پول من با امکانات بی‌نظیر

کیف پول من، اولین صرافی بزرگ ایرانی با بالاترین کاربر و بیشترین حجم معامله روزانه ارزهای دیجیتال، این بار با به‌روز کردن سامانه و بخش داشبورد، امکان پرداخت قبض با ارز دیجیتال و سایر خدمات جدید را برای کاربران فراهم کرده است. در این گزارش بیشتر با امکانات و خدمات این صرافی آشنا می‌شویم.

ورژن جدید کیف پول من با خدمات جدید

در حال حاضر کیف پول من رتبه اول را بین صرافی‌های ایرانی به خود اختصاص داده است و روز به روز بیشتر از قبل در مسیر پیشرفت و ارائه خدمات و امکانات جدید به کاربران قدم می‌گذارد. برای بررسی بهتر این پلتفرم قصد داریم سری به بخش داشبورد و خدمات جدید آن بزنیم. برای این منظور پس از گذراندن مراحل ثبت نام و وارد کردن شماره موبایل و رمزعبور قوی، وارد صفحه کاربری خود می‌شویم:

اگر قسمت داشبورد را که اخیرا به پلتفرم کیف پول من اضافه شده است را باز کنید، در نگاهی اول به ارزش کل دارایی‌های ریالی و ارزی خود برخورد می‌کنید. علاوه بر این واچ لیستی از ارزهای دلخواه در این قسمت از پلتفرم قابل مشاهده خواهد بود. با این نگاه کلی دیگر نیازی به جست‌وجوی مجدد ارزهای مورد علاقه خود جهت بررسی یا خرید و فروش نخواهید داشت. 
در داشبورد حساب کاربری بیشترین موجودی ارز دیجیتال حساب کاربری شما از ابتدای ورود به صرافی تا به این لحظه نمایش داده می‌شود. همچنین اگر قصد بررسی و یا خرید ارز دیجیتال محبوب و پرمعامله روز را داشته باشید، با چک کردن اطلاعات این ارزهای دیجیتال در این بخش، امکان خرید آن فراهم می‌شود.

پس از این اطلاعات، نمودارهای ساده و پیشرفته نیز در بخش داشبورد گنجانده شده‌اند که با کلیک بر روی نمودار هر ارز دیجیتالی در این صفحه، نمودار کامل آن با ابزارها در صفحه‌ای جدید و جداگانه (سایت تریدینگ ویو) نمایش داده می‌شود. فرقی نمی‌کند که به دنبال ارزیابی و تحلیل نمودار چه ارزی باشید؛ خوشبختانه کیف پول من از بیش از ۲۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف و جدید پشتیبانی می‌کند که این به خودی خود نقطه عطفی برای انتخاب کیف پول من بین تمامی صرافی‌های داخلی است. احتمالا اگر سایر صرافی‌های داخلی را بررسی کنید، با پشتیبانی آن صرافی‌ها از کمتر از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال و شاید نهایتا ۱۰۰ ارز دیجیتال برخورد می‌کنید که این امر برای کسانی که به دنبال خرید و فروش ارزهای جدید هستند، چندان خوشایند نیست.

سایر موارد وضعیت حساب کاربری از احراز هویت گرفته تا مجموع واریز و برداشت‌های تومانی، مجموع واریز و برداشت‌های ارزی، مجموع سفارشات تکمیل شده، کارمزد معاملات کوین‌ها و کارمزد معاملات توکن‌ها همگی در همین صفحه جدید کیف پول من نیز قابل مشاهده هستند و با یک نگاه تقریبا بیشتر اطلاعات لازم برای ترید و سرمایه گداری در حوزه رمزارزها را به ما می‌دهد.


خدمات کیف پول من

آموزش پرداخت قبض با ارز دیجیتال در سریع ترین زمان ممکن!

در ادامه داشبورد لیستی از خدمات کیف پول من آورده شده است که با کلیک بر روی هر کدام می‌توانید به خدمات مربوطه دسترسی پیدا کنید؛ البته امکان دسترسی به این بخش از طریق منو و انتخاب گزینه «سایر خدمات» وجود دارد و هیچ فرقی نمی‌کند که از کدام قسمت بخش خدمات را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی این بخش از داشبورد جدید کیف پول من می‌پردازیم:


پرداخت قبض موبایل، آب، برق، گاز و تلفن

یکی از دغدغه‌های بیشتر افراد قبوضی است که در بازه‌های زمانی مشخص برای پرداخت از طریق پیامک یا برگه به آن‌ها ارسال می‌شود. این قبض‌ها باید به موقع پرداخت شوند تا بعدا متحمل پرداخت جریمه و یا قطعی آب، برق، تلفن و غیره نشوید. برای پرداخت هر یک از قبض‌هایی که در دست داشته باشید، می‌توانید با کارت بانکی مراحل پرداخت آن را پیگیری کنید؛ اما خبر جدید و بسیار خوب این که با پا به عرصه گذاشتن ارزهای دیجیتال، این بار در ایران نیز امکان پرداخت قبض و پرداخت‌های اینترنتی با ارزهای دیجیتال فراهم شده است. 
با این راهکار اولا سرمایه ارز دیجیتال شما تا مدت‌ها در حساب کاربری و ولت شخصی بدون استفاده باقی نمی‌ماند و دوما سودی هم برای شما خواهد داشت و به سادگی می‌توانید قبوض آب، برق، گاز، تلفن و حتی قبض موبایل را این قابلیت جدید کیف پول پرداخت کنید. برای این منظور کافیست وارد صفحه کاربری خود در کیف پول من شوید و سپس به بخش داشبورد و یا قسمت «سایر خدمات» در منو بروید و لیست خدمات را چک کنید. از بین این خدمات هم باید گزینه مربوط به پرداخت قبوض را انتخاب کنید و سپس نوع قبض (آب، برق، گاز، تلفن و موبایل) را انتخاب کرده و نهایتا با سرمایه ارز دیجیتال خود پرداخت قبض را تکمیل کنید. شاید باورتان نشود اما تمامی این امکانات را می‌توانید با خرید تتر انجام دهید!


خرید شارژ و خرید بسته اینترنت

یکی از اولین امکانات و خدمات کیف پول من در کنار فراهم کردن امکان نگهداری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خرید شارژ و بسته اینترنت با استفاده از ارز دیجیتال موجود در حساب کاربری است. شما می‌توانید با توجه به میزان سرمایه ارزی خود در حساب کاربری کیف پول من، شارژ و یا بسته اینترنتی همراه اول، رایتل و ایرانسل را خریداری نمایید. 

پرداخت‌های مربوط به خودرو

خلافی خودرو، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و پرداخت عوارض آزادراه از جمله مواردی هستند که در بخش داشبورد جدید و خدمات کیف پول من می‌توانید مشاهده کنید. با این خدمات جدید امکان پرداخت تمامی موارد مربوط به خودرو فراهم می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از حساب بانکی خود نخواهید داشت. 

خرید بلیط هواپیما

به تازگی کیف پول من امکان خرید بلیط هواپیمای مقاصد مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما می‌توانید با انتخاب گزینه خرید بلیط هواپیما تنها با استفاده از سرمایه ارز دیجیتال و با چند کلیک، خرید بلیط مقصد مورد نظر خود را نهایی کنید.

 عوارض ملک و عوارض سالیانه

اگر صاحب ملکی هستید، در پایان هر سال باید مالیات و عوارض مربوط به ملک خود را به شهرداری پرداخت کنید. میزان این عوارض و مالیات نیز با توجه به متراژ، موقعیت مکانی و غیره متغیر است؛ اما نکته مهم در این جا، امکان پرداخت عوارض ملک و عوارض سالیانه با استفاده از ولت و صرافی کیف پول من است. کیف پول من تنها یک صرافی برای خرید و فروش و یا ولتی برای نگهداری کوتاه مدت و بلند مدت ارزهای دیجیتال به صورت رایگان نیست؛ بلکه شما با این پلتفرم ایرانی به کلی امکانات و خدمات که معمولا در برنامه‌های مانند آپ برخورد می‌کنید نیز دسترسی دارید و با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری و ترید می‌کنید و هم پرداخت‌های دیگر خود را به جای استفاده از کارت بانکی انجام می‌دهید.

مطلب پیشنهادی: پوزیشن معاملاتی چیست؟


خدمات و امکاناتی که فقط در کیف پول من می‌بینید!

آموزش پرداخت قبض با ارز دیجیتال در سریع ترین زمان ممکن!

کیف پول من به دلیل خدمات، امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی که در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته به کاربران ارائه داده است، توانسته موفق عمل کند و با پیشرفت بسیار خوبی جایگاه نخست را در بین ولت و صرافی‌های داخلی کسب کند. شما با ثبت نام در پلتفرم کیف پول من تنها به خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پرداخت تومانی و ارزی دسترسی پیدا نمی‌کنید، بلکه با این پلتفرم می‌توانید  قیمت لحظه‌ای طلا و ارز را بررسی کنید، قبوض آب، برق، گاز، تلفن، موبایل و عوارض ملک، خلافی خودرو، پارک حاشیه‌ای، عوارض آزادراه و چندین مورد دیگر را تنها با استفاده از سرمایه ارزی خود پرداخت کنید. همچنین امکان خرید بلیط هواپیما و خرید شارژ و بسته اینترنت نیز با ارز دیجیتال در صرافی کیف پول من فراهم شده است. 
به این طریق سرمایه ارز دیجیتالی شما بدون استفاده باقی نمی‌ماند و کم کم وارد چرخه پرداختی و کاربردی در جامعه می‌شود. این دقیقا راهیست که کیف پول من برای اولین بار در ایران بین تمامی صرافی‌های داخلی شروع کرده است و امید بر این است که در آینده بیشتر شاهد استفاده از ارزهای دیجیتال در زمینه پرداخت و خرید و فروش محصولات و دسترسی به خدمات باشیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید