رامین رضاییان بازیکن تیم ملی در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیوی از تفریح ترسناک خودش در کنار یک ببر منتشر کرد.

حضور عجیب رامین رضاییان در قفس یک ببر! + فیلم

به گزارش سلام نو، رامین رضاییان متولد 27 اسفند 1368 در ساری ، بازیکن لژیونر تیم ملی است.  رامین رضاییان تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما با 185 سانتی متر قد بعنوان دفاع راست در فوتبال درخشید و از پرسپولیس به تیم ملی رسید و حالا زندگی سوپر لوکسی هم دارد.

 رامین رضاییان مثل اکثر فوتبالیست ها از زمین های خاکی شروع کرد و با کمی تلاش در سال 1380 وقتی 12 ساله بودوارد نوجوانان تیم سارویدر شد.

رامین رضاییان یکسال بعد به تیم شهرداری ساری پیوست و به مدت 7 سال در این تیم بودبرای پیشرفت فوتبال به سایپا تهران رفت و درهمان سال به تیم ملی امید دعوت شد.

رامین رضاییان مدتی در تمرینات تیم راه آهن حاضر بود تا اینکه همان زمان (سال 1388) مورد توجه مسولان تیم صبا قم قرار گرفت و مدت چهار سال در خدمت این تیم بود.

رامین رضاییان سال 92 و 93 در راه آهن حضور داشت تا اینکه سال 94 با قرارداد دو ساله به پرسپولیس تهران پیوست و از همانجا راهی تیم ملی بزرگسالان شد.

   او در سال 1396 پس از درخشش های دیدنی راهی تیم اوستنده بلژیک شد و یکسال آنجا بود سپس در 14 آبان 97 به تیم الشحانیه قطر رفت در 16 مهر ماه سال 1396  از طرف BBC sport او بعنوان یکی از کلیدی‌ ترین مهره‌ های تیم ملی ایران به علت بازی هجومی و سانترهای تأثیرگذار معرفی شد .

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید