رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز به طول ۶۰ متر و با استفاده از کوبیده ماهی بیگ هد ثبت شد.

پخت درازترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز + عکس

به گزارش سلام نو، مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران در حاشیه برگزاری جشنواره طبخ آبزیان در اهواز که همزمان در ۳ استان دیگر نیز برگزار شد، گفت: از جمله برنامهیهای سازمان شیلات ایران در حوزه افزایش سرانه مصرف آبزیان تاکید بر برگزاری جشنواره غذاهای دریایی، تنوع بخشی محصولات فراوری شده و آشنایی مردم با شیوه‌های پخت آبزیان به عنوان غذای سلامتی برای عموم شهروندان با مهیا کردن فضای فیزیکی بازار به شمار می‌رود.

عباس مختاری به ثبت رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز اشاره کرد و افزود: این ساندویچ ۶۰ متری با استفاده از کوبیده ماهی بیگ هد تهیه شده است و برای عموم شهروندان سرو می‌شود و امیدواریم این اقدامات ارزشمند در سایر نقاط کشور نیز الگو سازی شود.

وی یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره ها را علاوه بر فرهنگ سازی و ترویج مصرف آبزیان، اطمینان خاطر تولید کنندگان از داشتن یک بازار مطمئن برای محصولات شیلاتی عنوان کرد.

شایان ذکر است این جشنواره با استقبال گسترده مردم اهواز و حضور مشاور رئیس سازمان و مدیرکل اموراستان های سازمان شیلات ایران، جمعی از مسئولان استانی و با اجرای برنامه های شاد و مفرح، مسابقه آشپزی، عرضه و فروش ماهی و نمایشگاه صنایع دستی برگزار شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید