معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۰ میلیون تومان شده است و ثبت‌نام وام بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

خبر خوش برای بازنشستگان / وام  قرض‌الحسنه بازنشستگان افزایش یافت
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

اسفندیاری تصریح کرد: سال گذشته مبلغ 12 میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفته امسال این رقم افزایش پیدا کرده است.

وی در خصوص میزان افزایش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان گفت: میزان رقم وام قرض الحسنه به بازنشستگان به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

اسفندیاری درخصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تصریح کرد: بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام و در نهایت دریافت وام 20 میلیون تومانی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: از خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام 20 میلیون تومانی از سوی کانون‌های بازنشستگی انجام خواهد شد و در نهایت پس از طی مراحل قانونی این وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه تعداد از بازنشستگان تامین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است 500 هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات اشاره شده بهره ببرند.

اسفندیاری اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هر ماه تعدادی از بازنشستگان در هر استان و شهرستان از این وام استفاده خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید