میخچه پا یکی از مشکلات و ضایعات پوستی است که به دلایل مختلف در کف پا یا بین انگشتان ایجاد می شود و با بافت سفت و سختی و در برخی موارد دردناکی که دارد باعث ایجاد ناراحتی برای فرد می شود. از بین بردن میخچه پا روش های مختلفی دارد اما اگر این میخچه ها دردناک و بزرگ باشند، تنها راهی که می توان این میخچه ها را در کمترین زمان از بین برد لیزر است.

هزینه عمل سرپایی میخچه پا

میخچه پا یکی از مشکلات و ضایعات پوستی است که به دلایل مختلف در کف پا یا بین انگشتان ایجاد می شود و با بافت سفت و سختی و در برخی موارد دردناکی که دارد باعث ایجاد ناراحتی برای فرد می شود. از بین بردن میخچه پا روش های مختلفی دارد اما اگر این میخچه ها دردناک و بزرگ باشند، تنها راهی که می توان این میخچه ها را در کمترین زمان از بین برد لیزر است.

لیزر میخچه پا در یک جلسه و به راحتی انجام می شود و دوران نقاهت کوتاهی نیز دارد. بعد از عمل لیزر میخچه پا فرد می تواند بعد از مدت کمی استراحت به روال کاری معمول خود بازگردد. برای استفاده از خدمات لیزر میخچه پا پیشنهاد می کنیم با متخصصان شاهکار بیوتی ( www. shahkarbeautyland.com) تماس بگیرید. 09921661500—02188504208

 ضمن دریافت مشاوره رایگان از قیمت لیزر میخچه پا نیز مطلع شوید.

علت میخچه کف پا

میخچه کف پا علت های مختلفی دارد. از جمله دلایل مختلف میخچه پا می توان به رعایت نکردن بهداشت پا، کفش نامناسب، داشتن شغل هایی که شامل سرپا ایستادن های طولانی و یا راه رفتن زیاد در روز می شود، اشاره کرد.

بهترین راهکار پیشگیری است. اگر قصد دارید از بروز میخچه روی پای خود جلوگیری کنید می توانید با رعایت مرتب بهداشت پا و شستن مرتب پا با آب و صابون از بروز میخچه روی پای خود جلوگیری کنید. اما به هر حال ممکن است در شرایطی و به هر دلیلی پای شما میخچه بزند. در این صورت باید آن را درمان کنید زیرا بعد از مدتی اینقدر درناک می شود که حتی راه رفتن شما را نیز با مشکل مواجه می کند.

تفاوت میخچه و زگیل

زگیل از لحاظ ظاهری شباهت های زیادی با میخچه دارد اما زگیل منشاء باکتریایی دارد. این در صورتی است که میخچه از کفش نامناسب و فشار و اصطحکاک بیش از حد به پا ایجاد می شود. از لحاظ ظاهری نیز زگیل و میخچه تفاوت هایی دارند که دکتر متخصص بهتر می تواند آن را تشخیص دهد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای دمان میخچه پای خود ابتدا به دکتر متخصص مراجعه کنید تا ابتدا نوع میخچه مشخص شود و سپس درمان لیزر روی آن انجام شود. 

روش درمان میخچه

روش های مختلفی برای درمان میخچه انگشت پا وجود دارد. از این جمله می توان به درمان میخچه پا با روش خانگی و یا درمان میخچه پا با دکلره اشاره کرد. همچنین می توان میخچه را جراحی کرد. البته جراحی میخچه توصیه نمی شود زیرا اگر ریشه میخچه به خوبی توسط دکتر از پا خارج نشود می تواند باعث رشد دوباره میخچه در ناحیه مورد نظر شود.

هرچند این روش ها می توانند مفید باشند اما فرآیند بهبود بسیار طولانی دارند. اگر قصد دارید میخچه پای خود را به سریعترین روش انجام دهید بهترین راه استفاده از لیزر می باشد. لیزر برای درمان میخچه انگشت پا تنها روش تایید شده FDA آمریکا می باشد که می تواند در یک جلسه و بدون عوارض جدی، میخچه را از ریشه درمان کند جوری که دیگر هیچ زمانی میخچه دوباره رشد نکند.

جراحی میخچه پا به چه صورت انجام می شود؟

در جراحی میخچه پا، دکتر متخصص با استفاده از تیغ جراحی و بی حسی موضعی محل میخچه را برش داده و میخچه را بیرون می کشد. استفاده از روش جراحی ممکن است برای بعضی افراد کمی دلهره آور باشد. لذا این افراد مایلند برای درمان میخچه پای خود به روش لیزر عمل کنند. دقت داشته باشید در روش درمانی جراحی عارضه به شکل کامل از پا خارج نمی شود و ممکن است دوباره از ریشه رشد کرده و برگردد.

جراحی میخچه با لیزر

هنگام مراجعه به پزشک متخصص درمان میخچه، ابتدا علت میخچه بررسی می شود تا پزشک متخصص تشخیص دهد که آیا میخچه شما به دلیل عفونت های قارچی ایجاد شده یا اینکه دلیل آن فشار بیش از حد و اطصحکاک روی پوست بوده است.

بهترین روش درمان میخچه پا استفاده از لیزر است. با استفاده از لیزر می توان در مدت بسیار کوتاهی حتی زیر ده دقیقه میخچه را به طور کامل درمان کرد. درمان کامل میخچه با لیزر هیچ عوارض خاصی ندارد و فقط بیمار باید مدت کوتاهی را استراحت کند تا جای لیزر به طور کامل بهبود یابد. در این روش ابتدا جای میخچه شستشو داده می شود و با محلول ضد عفونی به خوبی پاک می شود. سپس جای میخچه لیزر شده و مجدد ضد عفونی و بانداژ می شود و به همین راحتی پروسه جراحی میخچه با لیزر به پایان می رسد و بیمار می تواند مرخص شود.

مزایای جراحی لیزر میخچه پا

روش های مختلفی برای درمان میخچه وجود دارد. درمان میخچه پا با لیزر مزایای مختلفی دارد. خطر عفونت در درمان میخچه پا با لیزر خیلی کم است، زیرا اشعه لیزر خود خاصیت ضد باکتری دارد. عمل میخچه پا با لیزر بدون هیچ درد و خونریزی صورت می گیرد و مدت کمی بعد از درمان، بیمار می تواند به فعالیت های معمول روزانه بپردازد. ضمن اینکه درمان با لیزر قابل بازگشت نیست و تنها در یک جلسه درمانی میخچه به صورت کاملا بهبود پیدا می کند.

لیزر اربیوم پلاس

دستگاه های مختلفی برای درمان میخچه پا با لیزر وجود دارد. یکی از بهترین دستگاه های لیزر میخچه پا دستگاه اربیوم است. دستگاه اربیوم به دلیل کیفیت بالایی که در درمان انواع ضایعات پوستی مانند میخچه دارد در بازار از تقاضای بالایی برخوردار است. در این دستگاه از آخرین یافته های تکنولوژی در مورد کنترل باریکه اشعه لیزر استفاده شده است.

کلینیک زیبایی شاهکار بیوتی، مرکز لیزر میخچه پا و دست با استفاده از دستگاه اربیوم پلاس و ابزار و مواد با کیفیت، میخچه پا را با بیشترین کیفیت بر می دارد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید هرچه زودتر از شر میخچه پای خود خلاص شوید حتما شماره های درج شده در بالای این صفحه تماس بگیرید و از مشاوران خبره ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه: لیزر کاربردهای زیبایی متنوعی دارد. یکی از ارزشمندترین خدمات لیزر قطعا درمان جای جوش است. افراد زیادی از داشتن جای جوش روی صورت خود احساس ناراحتی و عدم اعتماد به نفس دارند که با استفاده از لیزر می توان برای از بین بردن جای جوش اقدام کرد.

هزینه درمان لیزر میخچه پا

میخچه می تواند در نقاط مختلف بدن و به دلایل مختلف ایجاد شده باشد. اگر دلیل میخچه باکتری و ویروس باشد، لیزر نمی تواند به بهبود کامل میخچه کمک کند زیرا این میخچه ها به صورت ویروسی پخش می شوند و دوباره در جای مختلفی رشد می کنند. این گونه میخچه ها یا زگیل ها را می توان با داروهای ضد باکتری و ضد ویروس درمان کرد.

اگر لیزر به وسیله فشار و اصطحکاک ایجاد شده باشد و ریشه آن بزرگ شده و دردناک شده باشد باید درمان شود. هزینه عمل میخچه پا با لیزر به تعداد میخچه ها، بزرگی میخچه ها، و عمق آنها بستگی دارد و باید ابتدا توسط پزشک معالجه شود.

برای لیزر میخچه پای خود باید ابتدا با پزشک متخصص مشورت کنید. لذا پیشنهاد می کنیم با شماره های مطب زیبایی شاهکار بیوتی در عباس آباد تهران تماس بگیرید و از پزشکان متخصص ما کمک بخواهید.

منبع: سلام نو

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید