این دختر عاشق که به نامزدش به خاطر چهره اش او را ترک کرده بود با انجام عمل زیبایی او را از این کار پشیمان کرد. حالا تصاویر این دختر زیبا در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

دختری که به خاطر زشتی شکست عشقی خورد با جراحی زیبایی نامزدش را پشیمان کرد + عکس قبل و بعد از عمل

به گزارش سلام نو به نقل از منیبان، دختری که همیشه به دلیل زیباتر بودن نامزدش، در میهمانی ها و جمع های دوستانه مورد طعنه قرار میگرفت پس از شکست عشقی و از دست دادن پسر مورد علاقه اش، دست به اقدامی زد و تصاویرش به سرعت در رسانه های اجتماعی ویتنامی وایرال شد است.

دختر جوان

تصویر قبل و بعد از عمل زیبایی این دختر که در این بخش از نمناک هم مشاهده می کنید، یکی از پربازدیدترین عکسهای فضای مجازی شد و به سرعت داستانش همه جا منتشر گشت.

نگوین توونگ وی در ۱۷ سالگی، پس از مدت کوتاهی نامزدی عاشقانه با پسرس که دوستش داشت، از او جدا شد. دلیل این جدایی چهره نازیبای این دختر و به قول معروف سرتر بودن نامزدش بود که همیشه او را با رفتار و نگاههای آزاردهنده اطرافیان روبرو میکرد.

پس از این شکست عشقی و جدایی تلخ، مادر "توونگ" به او امیدواری داده و گفت که با پرداخت هزینه ها و همراهی اش در مراحل درمان جراحی زیبایی، به او کمک خواهد کرد تا به چهره ایده آل خود برسد و خیلی زود این شکست را فراموش کند.

توونگ وی در سن ۱۹ سالگی، به محض فارغ التحصیلی از دبیرستان، جراحی پلاستیک خود را آغاز کرد و تحت چندین جراحی از جمله عمل بینی، فیلر لب و چانه و غیره قرار گرفت و چهره اش به شکلی که دیدید، دگرگون شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید