احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از اصلاح و افزایش حقوق همه معلمان خبر داد.

خبر خوش برای معلمان؛ حقوق فرهنگیان چقدر افزایش می‌یابد؟

به گزارش سلام نو؛ با بیان این‌که پیگیر هستیم تا قرارداد معلمان مدارس غیردولتی پیوست شهریه شود، اظهار کرد: متأسفانه معلمانی در مدارس غیردولتی داریم که حقوق کمی دریافت می‌کنند و ما به جد پیگیر هستیم تا حقوق همه معلمان مدارس غیردولتی اصلاح و مناسب شود.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در همایش افتخار و آموزش مدارس غیردولتی در شهرستان ساوجبلاغ که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در سالن گلستان شهر جدید مهستان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت جایگاه معلمان، اظهار کرد: اصل در آموزش و پرورش، معلمان هستند؛ در حقیقت همه مدیران، معاونان و کادر اداری فعالیت می‌کنند تا معلم در کلاس درس، حضور ثمربخش داشته باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حتی یک روز خارج از آموزش و پرورش کار نکردم، گفت: معلمی جایگاه مقدسی است؛ باید معلم را تکریم کرد و مرجعیت و منزلت او را حفظ کرد؛ بزرگترین و مهم‌ترین سرمایه کشور در دستان معلم است.

محمودزاده با تأکید بر اینکه مأموریت بسیار خطیر تربیت نسل تمدن نوین اسلامی و آرمان مهدویت و حیات طیبه در بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است، افزود: تربیت هدفمند دانش‌آموزان متفکر، اندیشمند، متخلق به اخلاق اسلامی، کارآمد، دارای هویت فردی انسانی، ملی، اسلامی، مأموریت همه ما در آموزش و پرورش است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر تربیت دینی شایسته در نظام تعلیم و تربیت، تصریح کرد: تمام آنچه ذکر شد، توسط معلم در کلاس درس اتفاق می‌افتد؛ از سوی دیگر اقتدار جمهوری اسلامی، اقتدار علمی است به همین دلیل است که دشمن تلاش می‌کند تا کلاس درس، معلم، دانش آموز را تحت‌الشعاع قرار دهد و در این مدت تلاش‌های بسیاری هم داشته است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به اهمیت نقش معلم در مدارس، گفت: دنبال تحصیل علم بودن، از خصوصیات دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است و این همان موضوعی است که دشمنان انقلاب خیلی از آن واهمه دارند و زمینه ایران قوی را فراهم می‌کند.

او با بیان این‌که پیگیر هستیم تا قرارداد معلمان مدارس غیردولتی پیوست شهریه شود، اظهار کرد: متاسفانه معلمانی در مدارس غیردولتی داریم که حقوق کمی دریافت می‌کنند؛ ما به جد پیگیر هستیم تا حقوق همه معلمان مدارس غیردولتی اصلاح و مناسب شود.

محمودزاده با تأکید بر اینکه نظارت جدی بر حقوق معلمان مدارس غیردولتی خواهیم داشت، گفت: اجازه نخواهیم داد تا حقوق معلمان مدارس غیردولتی تضییع شود و اگر با موردی مواجه هستید، اطلاع دهید.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و تخصصی معلمان مدارس غیردولتی تاکید کرد و گفت: در برخی مدارس غیردولتی، شاهد خلاقیت و نوآوری‌های بسیار خوبی هستیم و حتی رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند و ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال هم در حوزه گزینش، صلاحیت‌های حرفه‌ای و تخصصی برنامه ویژه‌ای داریم و در این راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته‌ایم و فعالیت‌ها در تابستان اجرا می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۱۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید