رابرت دنیرو که در نشستی درباره همین فیلم صحبت می‌کرد وقتی با سوال مصاحبه کننده درباره شش فرزند خود رو به رو شد، حرف‌های او را تصحیح کرد و گفت: در واقع هفت فرزند.

رابرت دنیرو در ۷۹ سالگی صاحب هفتمین فرزند خود شد

سلام نو پلاس: رابرت دنیرو، برنده ۷۹ ساله اسکار، فاش کرد که او تولد هفتمین فرزند خود را جشن گرفته است. این در حالی است که او در آخرین فیلم با عنوان دربار پدرم به رابطه والدین و فرزند می‌پردازد.

او که در نشستی درباره همین فیلم صحبت می‌کرد وقتی با سوال مصاحبه کننده درباره شش فرزند خود رو به رو شد، حرف‌های او را تصحیح کرد و گفت: در واقع هفت فرزند.

بوشته پیپول، او جزئیات بیشتری از نام، جنسیت یا حتی مادر این کودک تازه متولد شده بیان نکرد، هر چند برخی حدس می‌زنند مادر این کودک تیفانی چن باشد. تیفانی چن بعد از طلاق دنیرو از گریس هایتاور چند باری با این بازیگر دیده شد.

رابرت دنیرو در ۷۹ سالگی صاحب هفتمین فرزند خود شد

برنده جایزه اسکار شش فرزند از روابط قبلی دارد. د نیرو و همسر اولش ، دعن ابوت ، والدین درنا ، ۵۱ ساله ، و رافائل ۴۶ ساله هستند. در سال ۱۹۹۵  صاحب پسران دوقلوی خود از رابطه‌اش با توکی اسمیت شد؛ جولیان و هارون دنیروی ۲۷ ساله. او همچنین از همسر سابقش یعنی گریس هایتاور یک پسر ۲۴ ساله یعنی الیوت و یک دختر ۱۱ ساله یعنی هلن گریس را دارد.

دنیرو علاوه بر ۶ فرزندش دارای ۴ نوه است که یکی از آن‌ها از دخترش، درنا و ۳ تای دیگر از پسرش، رافائل هستند.

دنیرو در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد پسرش الیوت مبتلا به اوتیسم است و علاقه خود به درمان و شناخت این بیماری را اعلام کرد.

در سال ۲۰۰۳ گزاش شد که دنیرو مشکل سرطان پروستات دارد و در مرکز سرطان مموریال اسلون–کترینگ تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کودکی رابرت دنیرو

رابرت دِنیرو در هفدهم اوت سال ۱۹۴۳ در نیویورک به دنیا آمد. پدربزرگ پدر او جیووانی دی نیرو، که بعدها نامش به دلیل یک اشتباه در تلفظ به صورت دنیرو ثبت شد و مادربزرگ پدرش که آنجلینا مرکوریو نام داشت اهل فراتسانو در ایتالیا بودند که در سال ۱۸۸۷ میلادی به آمریکا مهاجرت کردند.

پدر و مادر رابرت که با همدیگر در یک کلاس هنری آشنا شده بودند، زمانی که فرزندشان سه ساله بود از یکدیگر طلاق گرفتند. رابرت توسط مادرش و در محله «ایتالیای کوچک» در منهتن نیویورک بزرگ شد. محل زندگی پدرش نیز فاصله کمی با آن‌ها داشت از این رو بود که رابرت بیشتر اوقات خود را نزد پدرش می‌گذراند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید