تام هنکس پس از انتشار تبلیغی که با هوش مصنوعی چهره او را شبیه‌سازی کرده بود، با انتشار پستی در اینستاگرام، به طرفداران خود هشدار داد.

کلاهبرداری عجیب از بازیگر مشهور جنجالی شد! + عکس

به گزارش سلام نو، تام هنکس پس از انتشار تبلیغی که با هوش مصنوعی چهره او را شبیه‌سازی کرده بود، با انتشار پستی در اینستاگرام، به طرفداران خود هشدار داد.

اکنون دیگر به لطف هوش مصنوعی به چشمان خود نیز نمی‌توانیم اطمینان کنیم. این بار فناوری مذکور سراغ تام هنکس رفته است. به گزارش گیزمودو،‌ تام هنکس آخر هفته در اینستاگرام به طرفدارانش هشدار داد فردی سودجو در حال سوءاستفاده از چهره او با هوش مصنوعی برای تبلیغات است.

هنکس در پست اینستاگرامی خود نوشت:‌ «مراقب باشید! ویدئویی در اینترنت وجود دارد که طرح‌های مربوط به دندان پزشکی را تبلیغ می‌کند و برای ساختش از نسخه‌ی هوش مصنوعی چهره من استفاده شده است. من در تولید آن مشارکت نکرده‌ام.»

هنوز اطلاعاتی درباره شرکت یا سازمان پشت این دیپ فیک توسط تام هنکس یا شخص دیگری فاش نشده است. به نظر می‌رسد برای ساخت آن از تصویری که به لس‌آنجلس‌تایمز تعلق دارد، استفاده شده باشد.

خبر جدید در حالی منتشر می‌شود که دختر کمدین فقید رابین ویلیامز نسبت به بازسازی صدای پدرش توسط هوش مصنوعی ابراز انزجار کرده است. زلدا ویلیامز در استوری اینستاگرام خود گفت که استفاده از نسخه هوش مصنوعی صدای پدرش را «شخصاً آزاردهنده» می‌داند.

پست‌های هنکس و ویلیامز در حالی منتشر می‌شود که هالیوود با چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی در صنعت سینما و تلویزیون دست‌وپنجه نرم می‌کند. انجمن نویسندگان آمریکا و انجمن بازیگران سینما به ترتیب در ماه می و جولای اعتصاب کردند و فناوری هوش مصنوعی مولد یکی از مسائل کلیدی محسوب می‌شود.

کلاهبرداری باورنکردنی از بازیگر مشهور

اعتصاب WGA اخیراً پس از تقریباً پنج ماه به پایان رسید، زیرا نویسندگان و استودیوها به توافقی رسیدند که به‌طور آشکار استودیوها را از استفاده از محتوای نوشته‌شده با هوش مصنوعی به‌عنوان منبع تولیدات منع می‌کند. از سوی دیگر، SAG همچنان در اعتصاب است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید