توماس مولر ستاره بایرن مونیخ نسبت به شایعات نشریه بیلد درباره نارضایتی‌ از شرایط فعلی‌اش در بایرن مونیخ با تمسخر واکنش نشان داد و آن‌ها را تکذیب کرد.

توماس مولر بیلد را مسخره کرد؛ اگر اسبم می‌توانست روزنامه بخواند!

روز گذشته نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد که توماس مولر به طور جدی در حال بررسی جدایی از بایرن مونیخ است و این بازیکن از شرایط فعلی‌اش زیر نظر توماس توخل به هیچ عنوان راضی نیست. موردی که اکنون با واکنش خود او روبه‌رو شده است.

طرفداری | توماس مولر در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از خود به همراه اسب معروف و محبوبش به شایعات نشریه بیلد واکنش نشان داده و با آن شوخی کرده است.
 

توماس مولر بیلد را مسخره کرد؛ اگر اسبم می‌توانست روزنامه بخواند!

اگر می‌توانستی روزنامه بخوانی کینگ دیو...

بایرن مونیخ قصد حفظ توماس مولر تا پایان قراردادش را دارد

به گزارش کری هاو از اشپورت آینس، توماس مولر تاکنون از توماس توخل و مدیران بایرن مونیخ به خاطر شرایطش شکایتی نکرده است. تا ماه ژوئن، هیچ صحبتی درباره آینده این بازیکن نخواهد شد زیرا در حال حاضر در مونیخ به طور کامل روی قهرمانی در بوندسلیگا متمرکز شده‌اند. همچنین هیچ چیزی در برنامه مدیران بایرنی تغییر نکرده و آن‌ها می‌خواهند مولر را تا پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴ نگه دارند. در بایرن به خوبی می‌دانند که این بازیکن چقدر می‌تواند برای تیم ارزشمند باشد. اگر مولر عملکرد خوبی داشته باشد، تمدید قرارداد او برای یک سال دیگر نیز دور از انتظار نیست.

جمال موسیالا آینده بایرن مونیخ

مدیران بایرن مونیخ از جایگاه مولر در این باشگاه و میان هواداران آگاه هستند اما در عین حال، آن‌ها خود را موظف می‌دانند که به فکر آینده نیز باشند و از ستاره‌های جوان و مهم‌ترین آن‌ها یعنی جمال موسیالا، حمایت کنند. عملکرد موسیالا هم مانند بسیاری از هم تیمی‌هایش پس از جام جهانی با افت و خیزهای زیادی روبه‌رو شده اما مدیران باشگاه اعتقاد دارند که نیمکت نشین شدن او، چهره خوبی را از این باشگاه (در مواجه با بازیکنان مستعد و جوان) نشان نمی‌دهد. برای همین باید به او اجازه داد تا از این مقطع که عملکرد خوبی ندارد، گذر کند.

توماس مولر دارای یکی از بیش‌ترین دقایق بازی در این فصل

با وجود بیش از یک ماه مصدومیت در این فصل، توماس مولر در ۲۰۸۹ دقیقه برای بایرن مونیخ به میدان رفته که به وضوح بیش‌تر از دقایق بازی اریک ماکسیم چوپوموتینگ با ۱۷۸۸ و کینگزلی کومان با ۱۹۶۱ دقیقه است. سادیو مانه نیز با ۲۱۹۵ دقیقه، از او بیش‌تر بازی کرده است. با این حال تنها جمال موسیالا با ۲۸۴۶، لروی سانه با ۲۵۶۷ و سرژ گنابری با ۲۳۴۳، دقایق بازی به مراتب بیش‌تری نسبت به مولر داشته‌اند. اما در هر صورت این آمار و اعداد، نشان دهنده نیمکت نشینی مولر نیستند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید