فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۱۰ نفره اراذل و اوباش خبر داد.

باند ۱۰ نفره اراذل و اوباش به چنگ پلیس افتادند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: یکی از طرح‌ها و اقداماتی که به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار دارد، موضوع برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت است.

وی افزود: به دنبال شکایت‌های واصله مبنی بر اینکه تعداد ۱۰ نفر از افراد شرور با ایجاد درگیری، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح گرم و سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان یکی از محلات شهر اصفهان شده و آسایش آنان را سلب کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بساطی گفت: در همین راستا شب گذشته اعضای این باند که در یک منزل دورهم جمع شده بودند با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای مأموران شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۴ قبضه اسلحه جنگی و ۵ قبضه سلاح سرد در بازرسی از محل عنوان کرد: متهمان مذکور پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش در مقاطع مختلف به صورت ویژه توسط گروه ضربت پلیس شهرستان اصفهان ادامه دارد و مأموران ما با تمام توان خود تلاش می‌کنند تا فضای امنی را برای شهروندان فراهم سازند.

بساطی با بیان اینکه بهترین اقدام برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام پیش دستانه است و برای این کار نیز ارتباط شهروندان با سامانه تلفنی ۱۱۰ بسیار می‌تواند مفید و مؤثر باشد، بیان کرد: شهروندن هر زمانی که با موضوعات خاص و موارد مشکوک مواجه شدند سریعاً مراتب را از طریق این سامانه به ما اطلاع دهند تا ما بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن با اراذل و اوباش، مخلان نظم و امنیت و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد کنیم و قطعاً این تعامل دوسویه باعث خواهد شد تا جامعه امن و ایمنی داشته باشیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید