شنیده ها حاکی از جداشدن نیمار از پاری‌سن ژرمن و پیوستن او به لیگ برتر انگلیس است.

جدایی نیمار از پاری‌سن ژرمن قطعی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، نیمار و پاری‌سن‎ژرمن برای قطع همکاری در تابستان پیش رو آماده هستند. باشگاه فرانسوی به دنبال ایجاد اصلاحات گسترده است و حذف نیمار با توجه به دستمزد هنگفت و کارایی کمی که داشته یکی از اقدامات احتمالی خواهد بود. ستاره برزیلی هم با توجه به اتفاقات اخیر و اعتراض گسترده هواداران کاملا نسبت به رفتن مصمم به نظر می رسد. رسانه های برزیلی از لیگ برتر انگلیس به عنوان مقصد بعدی او یاد می کنند.

به گزارش گل، نیمار پیش از این مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری از جمله منچستریونایتد، نیوکسل و چلسی قرار گرفته بود و حالا آماده انتقال به یکی از این باشگاهها در تابستان جاری است. او که بعد از درخشش در سانتوس راهی بارسلونا شد، قصد دارد در ماجراجویی جدید خود یک مقصد غیرمنتظره را انتخاب کند و قطعا حضورش در لیگ برتر می تواند جذابیت های ویژه ای به همراه داشته باشد.

نیمار در هفته های اخیر حواشی زیادی را پشت سر گذاشته است. او بعد از شکست 3-1 مقابل موناکو با دو هم تیمی خود و همچنین لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی PSG، درگیر شد و در ادامه شاهد حضور گروهی از هواداران معترض مقابل خانه‌اش بودیم که خواستار جدایی این ستاره از پاریس بودند.

او به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا که نیاز به عمل جراحی دارد احتمالا تا پایان فصل قادر به بازی کردن نباشد. به این ترتیب احتمالا نیمار دیگر فرصتی برای پوشیدن پیراهن پاریس در یک دیدار رسمی نداشته باشد؛ اتفاقی که قطعا خیلی هواداران را ناراحت نخواهد کرد؛ اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن قبلاً به صراحت اعلام کرده اند که خوشحال خواهند شد که نیمار هر چه سریع تر تیم محبوبشان را ترک کند.

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، شایعات اخیر در مورد جذب نیمار توسط باشگاهش را رد کرده است. این در حالی است که گفته می شود منچستریونایتد در صورت نهایی شدن انتقال مالکیتش به قطری ها، این بازیکن برزیلی را به خدمت خواهد گرفت. چلسی هم برای شروعی متفاوت در فصل آینده نیم نگاهی به جذب نیمار دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید