محمدرضا علیمردانی صداپیشه و بازیگر سینما و تلویزیون، خاطره بامزه‌ای از دعوا زن و شوهر در برنامه شب‌های مافیا تعریف کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

دعوای زن و شوهر وسط برنامه شب‌های مافیا ! + فیلم

به گزارش سلام نو، محمدرضا علیمردانی بازیگر و صداپیشه کشورمان 11 خرداد 1355 در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان دارای مدرک کارشناسی تئاتر و بازیگری است و یکی از چهره های سرشناس دنیای هنر در عرصه دوبله و صداپیشگی است.

اولین تجربه تصویری محمدرضا علیمردانی در سال 1374 در برنامه ای به نام جنگ آفتاب به کارگردانی حمید فرخ نژاد رقم خورد که بعد از پخش چند قسمت متوقف شد و اولین تجربه حرفه ای این هنرمند در تلویزیون سال 76 با یک جنگ نوروزی به کارگردانی داریوش کاردان رقم خورد.

محمدرضا علیمردانی از حدود سال 80 به صورت حرفه ای وارد دنیای دوبله شد و با خواندن نریشن و صدای عروسک آهسته آهسته وارد حوزه صدا شد و به سمت و سوی دوبله رفت و یکی از موفق ترین و پرکارترین های این حوزه است.

دیرین دیرین یکی از معروف ترین کارهای کارنامه هنری محمدرضا علیمردانی است که یک مجموعه پویانمایی در ژانر طنز است که به کارگردانی علی درخشی مشکلات اجتماعی و اقتصادی و ... را محوریت قرار داده و اولین بار در نوروز سال 94 منتشر شد.

محمدرضا علیمردانی به عنوان گوینده تمام شخصیت های این مجموعه در کنار تیم دیرین دیرین حضور دارد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید