دنیا جهانبخت چهره مشهور اینستاگرام در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی از صورت زخمی خود منتشر کرد و نوشت: دسته گل آقا آرتام! خیلی عمیقه.

زخمی شدن صورت دنیا جهانبخت!/ ماجرا چه بود؟ + عکس

به گزارش سلام نو، زهرا جهانبخت با نام مستعار «دنیا» در یک خانواده متمول چهار نفره در شمیران تهران به دنیا آمده است.تنها یک برادر دارد و پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش «گیتی» تحصیلکرده فوق لیسانس پرستاری است که سال 1399 در ایران بازنشسته شد.

سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می داد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

28 مهر ماه 1399 دنیا جهانبخت از عشق جدید خود با صورتی مخفی رونمایی کرد که پس از مدتی مشخص شد او کسی جز مهراد جم خواننده ایرانی نیست.

در شهریور ماه 1400 مهراد جم بدون هیچ پیش زمینه ای اعلام کرد که تصمیم گرفته به ایران بازگردد و همینطور شد و او از طریق هواپیمایی دبی به تهران بازگشت این اتفاق درحالی افتاد که دنیا جهانبخت پنج ماهه باردار بود، با این حال این زندگی زناشویی بدون طلاق رسمی به پایان رسید.

دنیا جهانبخت در نهایت دو ماه بعد از جدایی از همسرش، روز 20 آبان 1400 مصادف با تاریخ رند میلادی (2021/11/11) اولین فرزند پسر خود بنام «آرتام» را به دنیا آمد گفته شده این زایمان در یکی از بیمارستان های لاکچری شهر لندن و هزینه ای دور و بر 1/3 میلیارد تومان در آن زمان انجام شده است.

او در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی از صورت زخمی خود منتشر کرد و نوشت: دسته گل آقا آرتام! خیلی عمیقه.

دنیا جهانبخت

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید