جمهوری اسلامی نگران مشارکت در انتخابات اسفندماه نیست. 

استخری که مرحوم هاشمی رفسنجانی در آن شیرجه می‌زد را باید با گلاب پر و تبدیل به موزه کرد!
به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد، روزنامه نزدیک به سپاه مدعی شده باج‌خواهی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شده و تاکید کرده جمهوری اسلامی نگران مشارکت در انتخابات اسفندماه نیست.

استخری که مرحوم هاشمی رفسنجانی در آن شیرجه می‌زد را باید با گلاب پر و تبدیل به موزه کرد!

مرعشی در اظهاراتش در جلسه حزب سازندگی سعی می‌کند نظام را از مشی احتمالی خاتمی و اصلاح‌طلبان که به‌زعم او می‌خواهند خطی عمل کنند و بگویند یا اصلاحات پانزده‌گانه خاتمی را عمل کنید یا ما وارد انتخابات نمی‌شویم، بترساند! ظاهراً اصلاح‌طلبان از خاتمی تا حزب سازندگی چنین تصور کرده‌اند که جمهوری اسلامی برای انتخابات اسفند نگران مشارکت است و اکنون وقت خوبی برای باج‌خواهی است. اگر چنین باشد، تحلیلی وارونه و نشان خواب عمیق سی‌ساله است.

این روزنامه بخش دیگری از این گزارش نوشته است: اکنون فعال‌شدن خاتمی و روحانی و حزب سازندگی برای انتخابات اسفند واجد چند مسئله پارادوکسیکال مهم است. آن‌طور که از اظهارت ایشان معلوم است، قصد دارند با سه دستاویز به عرصه انتخابات وارد شوند: «یک/ تنها راه نجات کشور همان برجام است و دولت فعلی هم دنبال همان برجام «ما» است، ولی فقط ما می‌توانیم آن را احیا کنیم؛ دوم/مسئله حجاب دیگر باید عرفی شود و بر شرعی و قانونی بودن آن تأکید نشود؛ سوم/رفراندوم دوای دردهای کشور است.».

روزنامه جوان در پایان تاکید کرده است: مرعشی و حزب‌سازندگی و خاتمی و اصلاح‌طلبان هیچ‌جا مثل خاطرات مرحوم هاشمی رسوا نشده‌اند. باید آن استخر را که مرحوم هاشمی در هر صفحه از خاطرات خود یک‌بار شیرجه‌زدن در آن را به‌عنوان بخشی مهم از خاطرات یادآوری می‌کند، با گلاب پر کرد و به موزه تبدیل کرد که مرحوم هاشمی را سرکیف و تازه‌دماغ می‌کرده است تا این حوصله کند و این خاطرات را بنویسد!

کد خبرنگار: ۲۸
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید