در چهلمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Asolo Art» ایتالیا، فیلم‌ «یک اتفاق کوچک» ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا نامزد دریافت جایزه‌ بهترین فیلم شد.

«یک اتفاق کوچک» نامزد دریافت بهترین فیلم جشنواره‌ای در ایتالیا

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، این جشنواره قدیمی‌ترین جشنواره‌ فیلم هنر در جهان است که در سال ۱۹۷۳ تأسیس شد و اکنون در سراسر جهان شناخته شده است.

این جشنواره که به عنوان یک مسابقه‌ بین‌المللی برای فیلم‌های هنر و زندگینامه هنرمندان متولد شد تا به امروز تحولی را پشت سر گذاشته که باعث شده جنبه‌های جدیدی از بیان هنری در دنیای سمعی و بصری در شکل‌های مختلف اش را دربر بگیرد.

فیلم «یک اتفاق کوچک» پیش از این جایزه‌ اول بهترین فیلم جشنواره‌ بین‌المللی «Job Film Days» ایتالیا، جایزه‌ بهترین فیلم جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Avalonia» آمریکا، جایزه‌ بهترین فیلم دانشجویی جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Ahmedabad» هندوستان، جایزه‌ بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه، بهترین صداگذاری و بهترین بازیگر مرد جشنواره‌ ‌بین‌المللی فیلم «FFTG Awards» آمریکا، و هم‌چنین جایزه‌ ویژه ‌«Serenade»، دیپلم افتخار و تندیس بهترین فیلم دومین جشنواره‌ ‌بین‌المللی فیلم «Diogenes» گرجستان را دریافت کرده است.

عوامل فیلم‌ «یک اتفاق کوچک» به این شرح‌اند:

نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا- صدابردار نریشن: محمد زربخش- صداگذار: حسین قورچیان- عکاس و مجری طرح: حمید تجلی‌فرد- تیتراژ: حجت کایدخورده- مترجم انگلیسی: سید عزیز رودبندی- مترجم ایتالیایی: سید رضی‌الدین طبیب- با همکاری: نادر سعادتی فرد و اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول- با حضور: مجید اردلان، علی قاسمی- تهیه‌کننده: سید رضا سبزقبا.

چهلمین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی از ۱۴ تا ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ میلادی مطابق ۲۴ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در آسولو یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا برگزار و در آن برگزیدگان معرفی و جوایز جشنواره به فیلم‌های برتر اهدا می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید