رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از عروسی پدر و مادر خود با حضور گوگوش را منتشر کرد و نوشت: تورق عکسهای قدیمی و پدری که دیگر نیست..و مادری که همواره زیباست.. و هنرمندی که هیچوقت در مورد نسبت فامیلی ایشان جایی نگفتم که به حق هنرمندند..خانم گوگوش.

نسبت فامیلی رزیتا غفاری با گوگوش فاش شد! + عکس

به گزارش سلام نو، رزیتا غفاری ۲۷ دی ۱۳۵۱ در شهر تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر است و در سال ۷۲ با بازی در سریال «در پناه تو» به عرصه بازیگری وارد شد.

رزیتا غفاری در ۲۷ سالگی با عباس صالحی ازدواج کرد. این زوج داری یک دختر به نام تارا صالحی هستند.

رزیتا غفاری یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و جوان‌ترین بازیگرانی است که در این سال‌ها در تلویزیون درخشیده است. وی در سال 72 با بازی در سریال «در پناه تو» وارد عرصه بازیگری شد و سپس در سریال «در قلب من» بازی کرد و با درخشش در این دو سریال در ذهن مخاطبین ماندگار شد.

وی در کنار بازیگری، کارگردانی تئاتر و کارگردانی انیمیشن نیز انجام داده است.سریال در قلب من به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1377 ساخته شد و از شبکه 3 سما پخش شد. این مجموعه در تابستان سال ۱۳۹۵ از شبکه آی فیلم بازپخش شده است.

داستان این سریال روایتگر زندگی دو خانواده از قشر فقیر و ثروتمند است که دختر خانواده ثروتمند یعنی سارا به رضا و دایی سارا به لیلا علاقه‌مند بوده و در این رابطه دراماتیک پاره‌ای از مسائل اجتماعی نیز به تصویر کشیده می‌شود.

رزیتا غفاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون حمیده خیرآبادی، ثریا قاسمی، ایرج راد، فریده صابری، پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه ایفای نقش کرده است..

او در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از عروسی پدر و مادر خود با حضور گوگوش را منتشر کرد و نوشت: تورق عکسهای قدیمی و پدری که دیگر نیست..و مادری که همواره زیباست..  و هنرمندی که هیچوقت در مورد نسبت فامیلی ایشان جایی نگفتم که به حق هنرمندند..خانم گوگوش.

رزیتا غفاری

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید