کریستین رونالدو بازیکن تیم النصر که به همراه خانواده خود به کشور عربستان سفر کرده بود مدتی درگیر شایعات طلاق و جدایی شده بود که او در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش و همسرش جورجینا منتشرکرد و به شایعات پایان داد.

عکس عاشقانه کریستیانو رونالدو و همسرش به شایعات جدایی‌شان پایان داد!

به گزارش سلام نو، کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند.

او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود.

خانواده کریستیانو رونالدو در هفته‌های اخیر فشار زیادی را از طرف رسانه‌ها متحمل شده‌اند.

رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس در روزهای گذشته مدام درگیر یک شایعه عجیب بودند و آن چیزی نبود جز جدایی قریب الوقوع این زوج سرشناس. اخباری که با انتشار مستند «من جورجینا هستم» شبکه نتفلیکس به اوج خود رسید و گمانه‌زنی‌ها را بیش از همیشه افزایش داد.

جورجینا رودریگس اولین نفری بود که به این شایعات واکنش نشان داد و با انتشار متنی از آهنگی عاشقانه، دلیل این حواشی را حسادت دانست.

اما حالا ماجرا به قدری جدی شده است که کریستیانو رونالدو نیز وادار به نشان دادن واکنش شده. ستاره پرتغالی باشگاه النصر در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی  عاشقانه را به همراه نامزد آرژانتینی خود در یک رستوران منتشر کرد تا شاید بتواند خانواده خود را از این اخبار بد دور نگه دارد.

رونالدو

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید