مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا به دلیل رعایت نکردن حجاب خبر داد. پیشتر نیز برای پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی پرونده قضایی تشکیل شده بود.

افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا به دلیل کشف حجاب دادگاهی شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال بود که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ از تشکیل پرونده قضائی برای پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی خبر داد. دلیل این اقدام پلیس «کشف حجاب در ملاءعام» اعلام شد و اشاره آن به عدم استفاده پانته‌آ بهرام از روسری در مراسم اکران سریال پوست شیر در یک پردیس سینمایی و حضور بدون روسری کتایون ریاحی در مراسم تشییع پیکر کیومرث پوراحمد کارگردان فقید سینمای کشورمان بود.

حالا و درپی حضور بدون حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی که واکنش‌های بسیاری نیز در پی داشت، باز هم مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از ورود به این موضوع خبر داده و در اطلاعیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده اعلام کرده: «اقدام کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی، در شرایطی صورت گرفت که سایر بانوان با حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی در این مراسم حضور داشته اند. لذا با توجه به جرم مشهود این دو و اقدام غیرقانونی آنان، پرونده مقدماتی در خصوص اقدام ایشان در پلیس امنیت عمومی تشکیل و در مجتمع قضایی ارشاد در حال رسیدگی است.»

پیش از این سردار رادان، فرمانده فراجا از آغاز مرحله جدید برخورد با کشف حجاب و اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه خبر داده و گفته بود که افراد بدحجاب از طریق دوربین‌ها و تجهیزات پیشرفته شناسایی می‌شوند.

کد خبرنگار: ۲۸
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید