۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 55433853

تفریح در هر مقصدی هنگام سفر جذاب و فراموش نشدنی خواهد بود، به همین جهت با ما همراه باشید تا بدانیم سرزمین موج های آبی کجاست.

سرزمین موج های آبی کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: سرزمین موج های آبی مشهد، هیجان انگیزترین پارک آبی، در بین ۴ پارک آبی مشهد است. مساحت سرزمین موج های آبی مشهد، ۲۳ هزار متر مربع است که با تفریحات متنوع در سال ۸۶ در قاسم آباد افتتاح شد که از آن زمان تاکنون سالانه میلیون ها نفر ‏به قصد تفریح و بازی، بلیط آن را تهیه می کنند. سرزمین موج های آبی شهر مشهد یکی از بهترین و مجهزترین ‏پارک آبی کشور و از جذاب ترین مکان های تفریحی مشهد بوده و برای کسانی که عاشق هیجان هستند، شبیه به بهشت آرزوهاست. در ادامه به محل قرارگیری سرزمین زیبا و جذاب موج‌های آبی می‌پردازیم.

سرزمین موج های آبی؛ محبوب و مهیج

سرزمین موج‌های آبی مشهد، اولین پارک آبی سرپوشیده ایران، در سال ۱۳۸۶ در قاسم آباد مشهد افتتاح شد. این پارک آبی در زمینی به وسعت ۲۳,۰۰۰ متر مربع، با زیربنای ۸,۴۶۰ متر مربع از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه به شمار می‌رود. سرزمین موج‌های آبی در ابتدا تنها میزبان آقایان بود و پس از چند ماه تصمیم بر این شد که روزهای خاصی از هفته به بانوان نیز اختصاص داده شود.

سرزمین موج های آبی کجاست؟

پس از گذشت چندین سال و احساس نیاز به پارک آبی اختصاصی بانوان، شرکت سرزمین موج‌های آبی در سال ۱۳۹۷ با ساخت پارک آبی مجزای بانوان به‌عنوان فاز دوم مجموعه، نام خود را بار دیگر به‌عنوان یکی از بهترین پارک‌های آبی ایران مطرح کرد. سرزمین موج‌های آبی مشهد تنها پارک آبی رسمی این شرکت است و گاهی به اختصار موج‌های آبی مشهد نیز نامیده می‌شود.

سرزمین موج‌های آبی مشهد به‌دلیل امکان پذیرش هم‌زمان بانوان و آقایان در دو پارک آبی مجزا، برخورداری از سرسره‌های متنوع تک‌نفره، دونفره و چهارنفره استاندارد و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی مناسب یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی مشهد و جاهای دیدنی مشهد به شمار می‌رود. در این مجموعه اعضای خانواده می‌توانند روزی پرهیجان را با تیوب‌سواری روی موج، سقوط آزاد و سرسره گروهی تورنادو تجربه کنند.

سرزمین موج‌های آبی مشهد با چینش اصولی سرسره‌های استاندارد، استفاده از بهترین روش‌های نوین تصفیه آب و شست‌وشوی منظم تمام سطوح، سرسره‌ها و راه‌پله‌ها پس از اتمام هر سانس کاری با مواد شوینده و گندزدا موفق به تمدید هرساله نشان ملی استاندارد شده است؛ همچنین، بین سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ به‌عنوان واحد برتر و نمونه استاندارد ملی ایران برگزیده شد.

سرزمین موج های آبی کجاست؟

پرسنل کارآمد و ناجیان غریق مجرب، موج‌های آبی مشهد همواره آماده خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.

محل قرارگیری سرزمین موج‌های آبی

آدرس: مشهد، قاسم آباد، بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه

ورودی ویژه بانوان: نبش اندیشه ۸۱

ورودی ویژه آقایان: نبش اندیشه ۸۳

تلفن: ۳۶۰۰۸ ۰۵۱

ساعت فعالیت: همه‌روزه از ۱۱ تا ۲۱

سرزمین موج‌های آبی مشهد یکی از بهترین پارک‌های آبی ایران و جاهای دیدنی مشهد است که در شمال غربی شهر و در فاصله تقریبی ۱۵ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد. این پارک آبی با پذیرش هم‌زمان بانوان و آقایان در دو پارک مجزا در خیابان‌های اندیشه ۸۱ و اندیشه ۸۳، امکان تجربه یک روز مفرح و پرهیجان را برای تمام اعضای خانواده فراهم کرده است.

فاصله سرزمین موج‌های آبی مشهد تا حرم امام رضا، حدود ۱۹ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد، ۲۵ کیلومتر است. این پارک آبی تا راه‌آهن مشهد، حدود ۱۸ کیلومتر و تا پایانه مسافربری مشهد کمتر از ۱۹ کیلومتر فاصله دارد.

خودروی شخصی: سرزمین موج‌های آبی مشهد در بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد. برای رسیدن به این بزرگراه می‌توانید از بزرگراه‌های شهید چراغی، بزرگراه وکیل آباد و بزرگراه آزادی استفاده کنید.

سرزمین موج های آبی کجاست؟

پس از رسیدن به بزرگراه امام علی (ع)، از طریق پل اندیشه وارد بلوار اندیشه شوید. پارک آبی در این بلوار و ورودی‌های مجزای بانوان و آقایان در نبش خیابان‌های اندیشه ۸۱ و اندیشه ۸۳ قرار دارد.

مترو: دسترسی به سرزمین موج‌های آبی به‌صورت مستقیم با مترو امکان‌پذیر نیست‌؛ با این‌حال ایستگاه‌ متروی نمایشگاه در خط یک مترو مشهد، در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری پارک آبی قرار دارد و از آنجا می‌توانید به‌وسیله تاکسی خود را به این مجموعه برسانید.

در سرزمین موج‌ های آبی مشهد شما با دنیایی از وسایل بازی و سرسره‌های آبی سرگرم خواهید شد و نهایت لذت را خواهید برد. اگر دلتان سرسره‌هایی آهسته بخواهد، یا عاشق سرعت باشید؛ اگر بخواهید از ارتفاع سیصد متری سر بخورید، رودخانه خروشان دوست داشته باشید یا دلتان چاله فضایی بخواهد، همه را در سرزمین موج‌ های آبی خواهید یافت. این مجموعه دارای بیش از ۲۰ سرسره شامل سرسره‌های موج، سرسره‌های سرعتی و آهسته، سرسره تویستر و چرخشی، سرسره‌های مخصوص کودکان و نوجوانان ، سرسره جدید چهار نفره تیوپی تورنادو، سرسره جدید سوپر لوپ، چاله فضائی، رودخانه های آرام و خروشان، استخر موج با قابلیت تولید ۲۴ نوع موج، سونای خشک و سونای بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام ترکی و سایر وسایل و امکانات تفریحی است.

سرزمین موج های آبی کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید