مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

کشف ۲۷۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر

به گزارش سلام نو،‌رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با قاچاق کالا ۲۷۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا بازیاری صبح روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت با اشاره به اجرای طرح مقابله با قاچاق در استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با قاچاق کالا و طی اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۷۹ میلیارد ریال کشف نمودند.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۳۲ خودرو حامل کالای قاچاق و ۳ دستگاه کامیون توقیف، تعداد ۳۸ نفر متهم دستگیر و تعداد ۳۹ فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضایی تحویل گردید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید