از یکم تا چهارم خرداد امسال دوغارون میزبان نمایشگاه بزرگ ایران و افغانستان در حوزه های مختلف خواهد بود.

 نمایشگاه بزرگ ایران و افغانستان در مرز دوغارون برگزار می شود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حسین آخوندزاده اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از یکم تا چهارم خرداد امسال میزبان نمایشگاه بزرگ ایران و افغانستان تحت عنوان «دوغارون اکسپو» خواهد بود.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: این نمایشگاه مشترک در حوزه های مختلف از قبیل آبزیان، صنایع غذایی، ماشین آلات، آب، برق، معدن، مصالح ساختمانی، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، لوازم خانگی، کشاورزی، بهداشتی و شوینده، پزشکی و سلامت، انرژی پاک و صنایع چوب‌ برگزار می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه دوغارون اکسپو با مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود و تولیدکنندگان شهرک های صنعتی و پارک های علم و فناوری از تخفیف ویژه و فضای رایگان بهره مند خواهند شد.

آخوندزاده بیان کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در نمایشگاه می توانند به آدرس اینترنتی dougharonexpo.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این نمایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در فضای نمایشگاهی به مساحت ۶ هزار متر مربع برگزار می‌شود و قرارگیری در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان و نزدیکی به هرات، دومین شهر بزرگ افغانستان، از مزیت های این کانون اقتصادی است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید