نمایشگاه نقاشی هنر انقلاب در نگارخانه شهید آوینی قم افتتاح شد. این نمایشگاه تا ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه پذیرای علاقه مندان به این نمایشگاه است.

برگزاری نمایشگاه نقاشی هنر انقلاب در قم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مریم بیدگلی معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی استان قم از برپایی نمایشگاه آثار نقاشی هنر انقلاب در نگارخانه شهید آوینی قم خبرداد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته هنر انقلاب و گرامیداشت سالروز عروج شهید آوینی به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی، با هدف ارایه تبیین هنرمندانه مفاهیم انقلاب از نگاه نسل نو برپا شده است.

بیدگلی ادامه داد: در این نمایشگاه ۳۹ تابلو نقاشی از ۱۹ نفر از دانشجویان موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر مشترکا در سبک‌های مختلف به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: در ایمن آثار هنرمندان دانشجو، موضوعاتی چون شهید و شهادت، رشادت و انتظار را در سبک‌های انتزاعی، واقع نمایی، تذهیب و سبک‌های سنتی هنر ایرانی ترسیم کرده‌اند.

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی استان قم با اشاره به این که مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شامگاه گذشته برگزار شد، تاکید کرد: این نمایشگاه تا ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه در نگارخانه شهید آوینی پذیرای بازدید کنندگان است.

گفتنی است؛ علاقمندان برای بازدید از آثار دانشجویان این دو مرکز آموزش عالی می توانند امروز سه شنبه پنجم و چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ از نمایشگاه واقع در بلوار جمهوری نبش کوچه بیست و هشت ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نگارخانه شهید آوینی بازدید کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید