مربی جوان تیم استقلال که بعد از پایان دربی دیروز حسابی علیه مدیریت باشگاه موضع گرفته بود، اکنون با انتقادات و دلخوری های مدیران مواجه شده است.

مدیران باشگاه استقلال علیه مربی / حیدری برکنار می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، اظهارات دستیار ایرانی ریکاردو ساپینتو در پایان دربی بار دیگر مشکلات ماه‌های گذشته باشگاه استقلال را در کانون توجه طرفداران استقلال به ویژه مسئولان وزارت ورزش قرارداد.

طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال ظاهرا صحبت‌های خسرو حیدری چندان به مذاق مدیران فعلی باشگاه استقلال خوش نیامده و با توجه به اقدامات مثبت صورت‌گرفته اخیر در رابطه با پرداخت بدهی طلبکاران خارجی استقلال، این موضوع مورد انتقاد گروهی از مدیران و مقامات بلندپایه این باشگاه قرار گرفته است.

یکی از همین افراد بلندپایه در این باره واکنش نشان داده و حتی گفته «اگر مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین استقلال، خسرو حیدری را در جمع کادر فنی این تیم قرار نمی‌داد قطعا او باید فعلا بیرون از گود می‌نشست تا مربیان کاربلد و با سابقه‌تر استقلالی کنار ساپینتو بنشینند. جای تعجب است که چطور هنوز افراد وابسته به مدیران گذشته در جمع اعضای تیم اقدامات این‌چنینی را علیه باشگاه انجام می‌دهند».

انتقادات صریح خسرو حیدری نسبت به عدم دریافت به موقع حقوق، پاداش، عیدی و مسائلی از این دست به علاوه مطرح کردن مشکلات دیگر در رابطه با تیم بزرگسالان استقلال همه و همه به سوژه‌ای برای رسانه‌های ورزشی ظرف ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شده است..

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید