ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد حزب‌الله لبنان ده‌ها موشک در اختیار دارد که می‌تواند کشتی‌ها، سکوهای نفتی و تأسیسات حساس اسرائیل در کرانۀ دریای سرخ را هدف قرار دهد.

اعلام آمادگی اسرائیل برای مقابله با حملات ایران در دریای سرخ!
به گزارش سلام نو به نقل از جماران، ارتش رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، اعلام کرد که در حال آماده شدن برای مقابله با «وضعیت وخیم دریایی» و حملات احتمالی ایران و متحدان این کشور در دریای سرخ است.

ایلنا به نقل از یدیعوت آحارونوت نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، اعلام کرد که در حال آماده شدن برای مقابله با «وضعیت وخیم دریایی» و حملات احتمالی ایران و متحدان این کشور در دریای سرخ است.

بنا بر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان ده‌ها موشک زمین به دریا در اختیار دارد که می‌تواند کشتی‌ها، سکوهای نفتی و تأسیسات حساس اسرائیل در کرانۀ دریای سرخ را هدف قرار دهد. این گروه همچنین به شماری شهپاد و همچنین پهپاد و موشک‌های نقطه‌زن دسترسی یافته است.

بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل همچنین بر استفاده از هوش مصنوعی نیز متمرکز شده و هم‌زمان در پی ایجاد سامانه «گنبد آهنین دریایی» است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید