پشم سنگ متریالی نارسانا است و هدایت الکتریکی آن صفر می باشد. این عایق را می توان به راحتی در ابعاد مختلف برش و مورد استفاده قرار داد. ضد آلرژی است و هیچ گونه ضرری برای انسان ندارد. ی

بهترین عایق صوتی و حرارتی برای ساختمان

پشم سنگ از بهترین عایق ها ی صوتی حرارتی برای ساختمان محسوب می شود. پشم سنگ یک عایق صوتی، حرارتی و ضد حریق است که از نوعی سنگ آذرین به نام بازالت که بازمانده فعالیت های آتشفشانی است، تولید می شود. سنگ بازالت را تا دمای ۱۵۰۰ درجه سانتی‌گراد ذوب می‌کنند تا به الیاف بسیار ریز با قطر میکرونی انتقال دهند. از این الیاف برای تهیه پشم سنگ استفاده می‌شود. رزین و روغن اجزای دیگر تشکیل‌دهنده پشم سنگ هستند که بخش بسیار کمی از پشم سنگ را به خود اختصاص می‌دهند.

مجموعه پشم سنگ خارون انواع پشم سنگ را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه عرضه میکند. لطفاً جهت ثبت سفارش این محصولات از طریق سایت اقدام نمائید و یا از طریق شماره های درج شده در صفحه با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

انواع پشم سنگ

پشم سنگ انواع مختلفی دارد که بسته به نوع مکان و نوع استفاده به‌کار برده می‌شود. در ادامه به‌صورت مختصر درباره انواع پشم سنگ، توضیح می‌دهیم:

– پشم سنگ فله ای: این نوع عایق صوتی حرارتی بصورت پشم سنگ خام حلاجی شده تولید و به مصرف می رسد و از آن برای پر کردن فضاهای فاقد شکل هندسی منظم استفاده می شود.

– پشم سنگ لحافی: این نوع عایق پشم سنگ بصورت رولی به بازار ارائه می شود و بسیار انعطاف پذیر می باشد. پشم سنگ لحافی در انواع مختلف بدون روکش و با روکش آلومینیومی و کاغذ کرافت تولید می شود و برای عایق کاری سقف ساختمان ها، سوله ها، دیوارها، سقف های کاذب، کانال های تهویه هوا و سطوح با انحنای کم استفاده می شود.

– پشم سنگ پتوئی: عایق پتویی پشم سنگ یک عایق حرارتی صوتی حیاتی برای صنایع به حساب می آید و عموماً جهت عایق کاری ماشین آلات، تجهیزات صنعتی و لوله های با قطر بالا استفاده می شود. در این نوع عایق پشم سنگ از هیچ نوع عامل پیوندی استفاده نشده است.

– پشم سنگ تخته ای: این عایق پشم سنگ در دانسیته و ضخامت های مختلف تولید می شود و یکی از پرکاربردترین محصولات پشم سنگ می باشد، زمینه های کاربردی بسیاری دارد و تقریباً در تمام صنایع از آن استفاده می شود. در صنعت ساختمان سازی در عایق کاری صوتی و حرارتی دیوار، کف و سقف کاربرد فراوانی دارد و صنایع کوره سازی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها از مصرف کننده گان عمده این محصول هستند.

– پشم سنگ لوله ای: عایق لوله ای پشم سنگ برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. پشم سنگ لوله ای در قطر استاندارد لوله های موجود در بازار و در ضخامت های مختلف تولید می شود.

بهترین عایق صوتی و حرارتی برای ساختمان

کاربردهای پشم سنگ

پشم سنگ فله ای: همان طور که در بالا هم بیان شد از این نوع پشم سنگ به عنوان عایق صوتی، حرارتی برای پر کردن فضاهایی که شکل هندسی ندارند، استفاده می شود. این عایق به صورت پشم سنگ خام حلاجی شده تولید می شود و در تونل ها، سازه های ارتعاش ساز یا در معرض ارتعاش، صنایع کشتی و هواپیما، سردخانه ها، کوره ها، سازه های غیرمنظم و تجهیزات صنعتی و لنت ترمز مورد استفاده قرار می گیرد. پشم سنگ خارون عرضه کننده انواع پشم سنگ فله به سراسر کشور است، برای سفارش این محصول با مشاوران ما در تماس باشید.

عایق پشم سنگ تخته‌ای : همان‌گونه که از نام آن پیداست به‌صورت تخته‌ای تولیدشده و با ابعاد استاندارد ۶۰×۱۲۰ سانتی‌متری ارائه می‌شود. بیشتر به‌عنوان عایق ساختمان جهت دیوارها و سقف و کف استفاده می‌شود و عایق بسیار مناسبی جهت جلوگیری از هدررفت انرژی و همچنین بسیار قوی جهت جلوگیری از انتقال صدا است، به‌گونه‌ای که استفاده از عایق پشم سنگ تخته‌ای با ضخامت و چگالی متناسب می‌تواند نزدیک به %۹۹ دما و صدای محیط را عایق کند.

عایق پشم سنگ لحافی : به‌صورت رول‌های ۱۲*۱ متری، ۵*۱ متری و . . . تولید می‌شود و معمولاً همراه با کاور یا روکش کاغذ آلومینیوم مسلح به کاغذ کرافت ساپورت می‌شود.

بیشتر به‌عنوان عایق جهت سقف سوله‌ها و لوله‌های تأسیسات استفاده می‌شود. این عایق به لحاظ قیمتی مقرون‌به‌صرفه بوده و جهت دمای ۵- الی ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد عالی عمل می‌کند و در مقایسه با پشم‌ شیشه عملکرد بسیار بالاتر و قوی‌تری از خود نشان می‌دهد. طول عمر بسیار مناسبی دارد و برای دمای محیط بسیار عالی می‌باشد.

بهترین عایق صوتی و حرارتی برای ساختمان

عایق پشم سنگ پتوییپشم سنگ پتویی برای عایق کاری تجهیزات صنعتی از جمله ماشین آلات و انواع سطح ها به شکل منحنی و یا مسطح مناسب می باشد. از این عایق در مجتمع های پتروشیمی، مراکز تامین بخار، مخازن و لوله های دارای قطر بالا استفاده می شود. معمولاً به‌صورت رول‌های ۵*۱ متری یا ۳*۱ متری تولید می‌شود و به‌صورت پیش‌فرض دارای یک‌ طرف توریسیمی گالوانیزه است. 

بیشتر در کوره‌های صنعتی و برای عایق کردن تانکرهای حمل قیر و خطوط لوله نفت و مخازن انبار آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و درکل جزو دسته عایق‌های گرم و مقاوم می‌باشد.

عایق پشم سنگ لوله ای : قالب لوله‌ای شکل دارد و از وسط بازشده و لوله موردنظر را بغل می‌کند و با استفاده از بسته‌های فلزی یا پلاستیکی ساپورت می‌شود. این عایق برای عایق بندی در لوله های حاوی سیالات گرم، سرد و بخار آب در تاسیسات صنعتی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به کار می رود. پشم سنگ لوله ای سه نوع دارد که عبارت اند از پشم سنگ لوله ای پیش ساخته بدون روکش، پشم سنگ لوله ای پیش ساخته با روکش کاغذ آلومینیوم ساده و پشم سنگ لوله ای پیش ساخته با روکش کاغذ آلومینیوم مسلح.

امروزه در سراسر جهان در گلخانه های هیدروپونیک از پشم سنگ برای پرورش برخی صیفی جات از جمله: گوجه فرنگی، خیار، فلفل و تولید گل هایی مانند: رز، میخک و داوودی بطور گسترده استفاده می شود.

بهترین عایق صوتی و حرارتی برای ساختمان

بهترین پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی

پشم سنگ متریالی نارسانا است و هدایت الکتریکی آن صفر می باشد. این عایق را می توان به راحتی در ابعاد مختلف برش و مورد استفاده قرار داد. ضد آلرژی است و هیچ گونه ضرری برای انسان ندارد. یک عایق حرارتی و صوتی بسیار با کیفیت است. پشم سنگ مانع از رشد باکتری، حشرات و قارچ می شود. وزن این عایق سبک است و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند. ضد حریق است و در هنگام آتش سوزی از انتقال آتش از قسمتی به قسمت دیگر جلوگیری می کند. دوام و طول عمر این عایق بالا بوده و مواد شیمیایی تاثیری بر آن نمی گذارد.

پشم سنگ تخته ای با دانسیته ۸۰

یکی از مهم ترین کاربردهای عایق تخته ای یا فنوپانل در تولید ساندویچ پانل ها می باشد. این محصول علاوه بر عایق کردن بسیار مناسب حرارتی، برای انجام عایق کاری صوتی در دانسیته های بالا استفاده می شود و می تواند با استفاده از روش های حرفه ای در نصب، تا حد زیادی از هدر رفت حرارتی را بکاهد. یکی از مهم ترین دلایل کاربرد این محصول، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد که استاندارد تولید این محصول ۱۲۰*۶۰ سانتی متر است. حداقل ضخامت این محصول ۲۵ میلیمتر و حداکثر آن ۱۰۰ میلیمتر است.

شرکت پشم سنگ خارون انواع پشم سنگ در مدل های مختلف خدمت شما مشتریان عزیز تقدیم کرده و به تمام نقاط کشور در اسرع وقت ارسال میکند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید