۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
کد خبر: 55431923

در این مقاله آموزشی قصد داریم که صفر تا صد آموزش حسابداری را به صورت پروژه مهر و مطابق با جدیدترین نیازهای بازار کار رشته حسابداری به شما ارائه دهیم.

صفر تا صد حسابداری pdf رایگان

همانطور که می دانید امروزه حسابداری یکی از مشاغل بسیار پر درآمد در کشور ما محسوب می شود، به ویژه از زمانی که قوانین جدید مالیاتی در کشور منصوب شده است این حرفه مورد نیاز بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می باشد به همین دلیل است که شغل حسابداری به یکی از انتخاب های ویژه جوانان جویای کار تبدیل شده است، و از نظر درآمد هم این حرفه می تواند در شرایط اقتصادی فعلی کشور انتخاب مناسبی برای بسیاری از افراد باشد، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های مختلف آموزش حسابداری در آموزشگاه حسابداری آریا تهران بیشتر آشنا شوید.

آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته PDF

آموزشگاه حسابداری آریا تهران با بهره گیری از بهترین اساتید رشته حسابداری سعی کرده است که در پکیج آموزش حسابداری از صفر تا صد سطح مقدماتی تا پیشرفته تمامی مباحث مورد نیاز بازار کار حسابداری را به هنرجویان و علاقمندان به این دوره آموزشی ارائه دهد.

و با توجه به اینکه آموزش ارائه شده در آموزشگاه حسابداری آریا تهران از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته می باشد افراد مختلف در هر سطحی که هستند می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

ضمنا اگر شما علاقه مند هستید که با نحوه تدریس و شیوه آموزش حسابداری در این مجموعه آشنا شوید می توانید با مراجعه به وب سایت Arya-acc.com فیلم های آموزش رایگان حسابداری که توسط اساتید خبری مجموعه ضبط و تدوین شده است را مشاهده نمایید تا با نحوه تدریس اساتید بیشتر آشنا شوید.

ضمن اینکه در وبسایت Arya-acc راه های ارتباطی مناسبی در نظر گرفته شده است که شما بتوانید با دپارتمان آموزشی حسابداری ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را از کارشناسان حسابداری این مجموعه بپرسید، همچنین در ساعات کاری مشاوره رایگان حسابداری نیز توسط اساتید حسابداری آریا تهران به شما ارائه می شود.

صفر تا صد حسابداری pdf رایگان

آموزش رایگان حسابداری بازار کار

یکی از مهمترین مزیت های یادگیری مباحث حسابداری و آموزش اکسل در آموزشگاه Arya-acc این است که تمامی مباحث ارائه شده در این مجموعه با توجه به نیازهای بازار کار رشته حسابداری تدوین شده است.

و یکی دیگر از مزیت های مهم این دوره این است که شما در صورتی که فارغ التحصیل رشته حسابداری هستید و یا دانشجوی این رشته پرطرفدار می باشد و یا به تازگی خسته یادگیری مباحث حسابداری را دارید می توانید با شرکت در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار تمام مهارت هایی که مورد نیاز شرکتها و سازمانهای خرد و کلان هستند را یاد بگیرید.

زمان آموزشگاه حسابداری آریا تهران فارغ التحصیلان این دوره کاربردی در انتخاب مدرک فنی و حرفه ای حسابداری را ارائه می‌دهد که این مدرک قابل ترجمه برای تمامی سازمان ها و شرکت های خرد و کلان محسوب می شود.

به ویژه آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت از کشور را دارند از این مدرک معتبر و ترجمه شده نیز می توانند استفاده کنند.

همچنین یکی دیگر از نکات مهم یادگیری حسابداری بازار کار در آموزشگاه حسابداری آریا تهران این است که این مجموعه از هنرجویان فارغ التحصیل که از همان ابتدای دوره به صورت بردی مباحث این دو را یاد گرفته‌اند نیز دعوت به کار می کنند و این افراد می‌توانند هم در حوزه آموزش در این مجموعه تدریس نمایند، همه که در شرکت حسابداری آریا تهران استخدام شوند.

این مورد شامل حال افرادی است که مورد تایید اساتید آموزشگاه حسابداری آریا تهران در انتهای دوره کاربردی قرار بگیرند.

برای مطالعه » تبدیل تاریخ شمسی به میلادی اکسل

صفر تا صد حسابداری pdf رایگان

پکیج آموزش حسابداری صفر تا صد

همانطور که در بخش قبلی گفته شد در وبسایت Arya-acc پکیج آموزش حسابداری رایگان در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید این ویدیو های آموزشی را به صورت رایگان در وب سایت مشاهده نمایید.

همچنین ما هم به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از شرکت در دوره آموزش حسابداری حتما این ویدیو های آموزشی را در وب سایت ما مشاهده کنید تا با آمادگی بیشتری در کلاس های آموزشی شرکت کنید و یک پیش زمینه قبلی نسبت به مباحث این دوره آموزشی داشته باشید، همچنین مشاهده این ویدیو های آموزش رایگان به شما کمک می‌کند که با سبک و نحوه تدریس اساتید ما بیشتر آشنا شوید.

و همانطور که میدانید یک حسابدار باید درک و شناخت درستی از سیستم اطلاعاتی در حسابداری داشته باشد و به درستی این موضوع را بداند که وظیفه اش در این سیستم چیست و همچنین یکی از مباحث پایه و مقدماتی مهارت های حسابداری می توان به مهارت تجزیه و تحلیل آثار و رویدادهای مالی را بر روی عناصر اصلی حسابداری به آن اشاره کرد که در حقیقت بر اساس معادله حسابداری تعریف می شوند.

پس نتیجه مشاهده ویدیوهای آموزشی در پکیج آموزش حسابداری رایگان به شما کمک می‌کند تا با ذهنیت کامل و جامعه در این دوره های آموزشی شرکت نمایید.

بهترین جزوه حسابداری مقدماتی

یکی از فاکتور هایی که به پیشرفت آموزش شما کمک خواهد کرد جزوات حسابداری است که اساتید خبره آموزشگاه حسابداری آریا تهران در اختیار شما قرار می دهند.

ضمنا در آموزشگاه حسابداری آریا تهران تمامی دوره های حسابداری در زمان تدریس اساتید ضبط می‌شوند و در انتهای کلاس این ویدیو های کاربردی در اختیار شما قرار داده می شود تا شما به کمک این ویدیوها و همچنین جزواتی که اساتید در اختیار شما قرار می دهند بهتر بتوانید مباحث تدریس شده را یاد بگیرید.

البته جزوه حسابداری مقدماتی به شما کمک می‌کند که اگر شما جزو افرادی هستید که پیش‌زمینه‌ای در حسابداری ندارید و میخواهید در آینده حسابداری را به عنوان شغل اصلی و یا حتی شغل دوم خود انتخاب کنید ارائه این مباحث مقدماتی می‌تواند اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

جزوه حسابداری مقدماتی فنی و حرفه‌ای PDF

یکی دیگر از مزیت های مهم جزوه دوره آموزش حسابداری مقدماتی و همچنین آموزش حسابداری پیشرفته این است که این جزوه دقیقاً مطابق با مباحث و سرفصل های فنی و حرفه‌ای تهیه و تدوین شده است.

این موضوع می‌تواند به عنوان یک برگ برنده برای شما زمانی که می خواهید در آزمون فنی و حرفه ای شرکت نمایید محسوب شود.

ضمنا شما می‌توانید جزوات pdf مختلف آموزش رشته حسابداری را در وبسایت arya-acc به صورت رایگان دانلود نمایید.

نحوه برگزاری دوره های آموزش حسابداری رایگان

در آموزشگاه حسابداری آریا تهران کلاس های آموزش حسابداری هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می شود.

در صورتی که شما ساکن تهران هستید می توانید به صورت حضوری در این کلاس های آموزشی پرکاربرد و بازار کاری شرکت نمایید و در غیر این صورت اگر امکان حضور در کلاس برای شما میسر نیست می توانید به صورت آنلاین در این کلاس ها شرکت کنید.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که تعداد نفرات کلاس های آموزش صفر تا صد حسابداری به صورت حضوری در آریا تهران از ۵ نفر به بالا می باشد در غیر این صورت شما می توانید به صورت خصوصی هم در این کلاس آموزشی شرکت کنید.

تمامی مباحث ارائه شده آموزش حسابداری رایگان چه در کلاس های خصوصی و چه در کلاس های عمومی یکی بوده، و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

کیفیت مطالب تدریس شده در این کلاس ها نیز از پایه تا پیشرفته مطابق با مباحث بازار کاری ارائه می شود و سرفصل‌های تدریس شده نیز یکسان بوده و در هر دو کلاس هم جزوه حسابداری pdf به هنجریان داده می شود.

جزوه حسابداری مالی pdf

اما با شرکت در دوره آموزش حسابداری رایگان میتوانید جزوه حسابداری مالی را به صورت فایل pdf در وب سایت arya-acc.com دانلود نمایید البته در کلاسهای حضوری و آنلاین همین جزوه توسط اساتید به شما داده خواهد شد تا از آن استفاده نمایید.

در تمامی جزوات ارائه شده در آموزشگاه حسابداری آریا تهران مباحث مربوطه دقیقاً مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه‌ای و البته نیازهای اساسی بازار کار تهیه و تدوین شده است.

آموزش حسابداری با مدرک فنی حرفه ای

همانطور که پیشتر گفته شد در دوره آموزش حسابداری پس از گذراندن مباحث کامل این دوره آموزشی به هنرجویان مدرک فنی و حرفه ای داده می شود، ساعت در انتهای دوره آزمونی از هنرجویان گرفته می شود و کسانی که بتوانند این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذرانند به آنها مدرک داده می شود.

آموزش حسابداری با مدرک فنی و حرفه ای و قابل ترجمه موجب می‌شود که هنرجویان این دوره پس از پایان دوره آموزشی خود نگرانی از جهت بیکار ماندن نداشته باشند و با مدرک معتبر بین المللی و فنی حرفه ای سریعا وارد بازار کار و عرصه رقابت حسابداری شوند.

همانطور که می دانید با مدرک فنی حرفه ای رشته حسابداری هم در زمان مهاجرت به خارج از کشور می توان از آن استفاده کرد و هم اینکه با این مدرک شما می توانید از دولت وام با بهره خیلی پایین دریافت نمایید کسب و کار خودتان را با کمک این وام به صورت شخصی راه اندازی کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید