حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، از بازداشت عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش‌آموزان به رسانه‌های معاند با بررسی دوربین‌های مداربسته خبر داد.

یک خانم در ارتباط با مسمومیت دانش‌آموزان در قزوین دستگیر شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته بیمارستان مشخص گردید یک خانم از زمان ورود دانش آموزان به بیمارستان با حضور در بخش‌های مختلف درمانی اقدام به تهیه فیلم و عکس از وضعیت دانش آموزان می‌نماید.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت عامل انتشار و ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌های معاند خبر داد.

حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار گاز و وقوع مسمومیت برای دانش آموزان در یکی از مدارس دخترانه قزوین و انتقال آنها به بیمارستان، به سرعت تصاویری از این دانش آموزان در بخش‌های مختلف بیمارستان در رسانه‌های معاند منتشر شد.

وی افزود: با توجه به حادثه مسمومیت برای دانش آموزان سریعاً دستورات قضائی برای شناسایی عاملان انتشار گاز و ارسال کننده تصاویر به رسانه‌های معاند به ضابطین قضائی صادر شد و موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضائی استان در ادامه بیان داشت: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته بیمارستان مشخص گردید یک خانم از زمان ورود دانش آموزان به بیمارستان با حضور در بخش‌های مختلف درمانی اقدام به تهیه فیلم و عکس از وضعیت دانش آموزان می‌نماید.

رجبی همچنین اعلام داشت: با اقدامات فنی صورت گرفته؛ این فرد قبل از وقوع حادثه مسمومیت برای دانش آموزان در اطراف مدرسه نیز حضور داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برای این فرد پرونده قضائی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و تحقیقات در خصوص ابعاد اتهامات این فرد و احتمال ارتباط با عوامل انتشار گاز مسمومیت در مدرسه ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید