یک جوان ۱۸ ساله به نام پویا بر اثر سقوط تیرک دروازه زمین چمن فوتبال محله سبزدشت از ناحیه سر دچار ضربه مغزی شد و در دم جان سپرد.

حادثه تلخ در زمین فوتبال/  تیرک دروازه جان جوان ۱۸ ساله را گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، درزی که به‌صورت موقت مدیریت زمین چمن فوتبال محله سبزدشت را به عهده دارد، درباره این حادثه می‌گوید: متأسفانه این اتفاق ساعت ۸:۳۰ عصر روز گذشته پس از پایان تمرین یکی از تیم‌ها یعنی بعد از تعطیلی زمین چمن اتفاق افتاده است.

این مربی فوتبال با اشاره به اینکه بعد از تعطیلی این زمین چمن عده‌ای از بالای نرده‌ها وارد زمین چمن می‌شوند، افزود: یکی از آنها که حدود ۱۸ سال سن داشت متأسفانه به هنگام حرکات نمایشی و زدن بارفیکس به دلیل نداشتن تعادل لازم تیر دروازه سقوط کرد و باعث این حادثه غم‌انگیز شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیرک‌های دروازه این زمین بازی در وضعیت استاندارد و ایمن بوده یا خیر، گفت: اصولا تیرک‌های دروازه زمین‌های فوتبال فقط روی زمین مهار می‌شوند و زمین‌های فوتسالی به‌طور متحرک هستند.به گزارش پیام گلستان چند سال پیش در شهرستان اقلید هم یک فوتبالیست که از روی تیر دروازه سقوط کرده بود، جان سپرد و ورزشکار دیگری نیز در شهرستان نورآباد ممسنی هم همین اتفاق برایش رخ داد و جانش را از دست و دانش آموز کلاس هفتمی استان فارس هم به هنگام زدن بارفیکس از روی تیر دروازه سقوط کرد و جان سپرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید