سازمان هواشناسی از احتمال کاهش دمای هوا و بارش برف در برخی ارتفاعات در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق خبر داد.

هشدار شدید هواشناسی به شهروندان | بارش برف و کاهش دما در راه است

به گزارش سلام نو،‌ بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر،‌ شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود.

امروز همچنین در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور کاهش کیفیت هوا به دلیل پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است و فقط در ارتفاعات سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده پیش بینی شده است.

هشدار هواشناسی برای استان تهران/ خسارت گسترده بارش‌های سیل‌آسا در پایتخت

یکشنبه آینده در استان‌های اردبیل، گیلان،‌ مازندران و غرب گلستان بارش پیش بینی می‌شود. روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات جنوب کرمان و مناطقی از شمال غرب و روز سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات جنوب کرمان و ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر کاهش دما روی می‌دهد و فردا دما در این مناطق افزایش می‌یابد. روز یکشنبه نیز در اردبیل و سواحل دریای خزر و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق کاهش محسوس دما پیش بینی شده است. برای سایر مناطق کشور نیز از شنبه تا پایان هفته روند تدریجی دما روی می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید