قیمت بیت کوین در بازار امروز ارزهای دیجیتالی در ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ به بالاترین قیمت در ۱۰ ماه گذشته یعنی ۳۰ هزار دلار رسید.

قیمت بیت کوین به بالاترین سطح ۱۰ ماه گذشته رسید

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، بیت کوین به بالاترین سطح قیمتی خود از اواسط سال ۲۰۲۲ رسیده است. بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار به ۳۰۰۰۰ دلار رسیده و بالاترین قیمت خود را در سال ۲۰۲۳ ثبت کرده است. بر اساس داده های CoinGecko، بیت کوین اندکی از ۳۰۰۰۰ دلار فراتر رفته و در زمان نگارش این مقاله نزدیک به ۳۰۲۰۰ دلار است، قیمتی که از ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ به آن نرسیده بود.

در ۳۰ روز گذشته، بیت کوین افزایشی نزدیک به ۴۶ درصدی را ثبت کرد و در ۱۱ آوریل به بالاترین سطح خود در ۱۰ ماه گذشته رسید.

بیت کوین به ۳۰ هزار دلار رسید/ بالاترین قیمت در ۱۰ ماه گذشته!

نمودار قیمت بیت کوین ۲۴ ساعته

برخی از تحلیلگران پیش بینی کردند که سطح ۳۰۰۰۰ دلاری بیت کوین ناپایدار است زیرا نبرد فدرال رزرو با تورم ادامه دارد. علاوه بر این برخی دیگر از معامله گران منتظر گزارش شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) در ۱۲ آوریل هستند.

از هفته گذشته، شاخص ترس و طمع کریپتو به طور محکم در قلمرو (طمع یا Greed) قرار گرفته است، در آخرین به روز رسانی ۱۱ آوریل این شاخص امتیاز ۶۸ از مجموع ۱۰۰ امتیاز را نشان می دهد.

بیت کوین به ۳۰ هزار دلار رسید/ بالاترین قیمت در ۱۰ ماه گذشته!

شاخص ترس و طمع بازار کریپتو همینک نشان دهنده طمع در بازار است

هدف شاخص ترس و طمع کریپتو امتیاز دهی به احساسات معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال و نشان دادن آن است که بالاترین امتیاز آن ۱۰۰ است.

این شاخص همچنین در سال ۲۰۲۰ بارها از امتیاز ۹۰ فرا تر رفت، زمانی که بیت کوین در ابتدا مسیر صعودی خود در سال ۲۰۲۰ بود و قیمت آن کمتر از ۲۰ هزار دلار بود، این شاخص روی عدد ۹۵ قرار داشت، بنابراین نمی توان فقط با استناد به این شاخص دست به معامله زد.

مایکل سیلور، موسس و رئیس اجرایی شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی که همیشه مدافع صریح بیت کوین بوده و نقش پر رنگی در پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی استراتژیک داشته است طی توییتی در ۵ آوریل اعلام کرد که شرکت مایکرواستراتژی ۱۰۴۵ بیت کوین به ارزش ۲۹.۳ میلیون دلار در قیمت ۲۸ هزار دلار خریداری کرده است.

مایکرواستراتژی میلیاردها دلار بیت کوین در ترازنامه خود دارد و در حال حاضر ۱۴۰۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۴.۲ میلیارد دلار در اختیار دارد.

با در نظر گرفتن این که میانگین خرید هر بیت کوین برای مایکرواستراتژی تقریباً ۲۹۸۰۳ دلار بوده است، این شرکت اکنون در سرمایه گذاری خود سود کرده است.

بیت کوین به ۳۰ هزار دلار رسید/ بالاترین قیمت در ۱۰ ماه گذشته!

مایکرواستراتژی از زمان اولین خرید خود در آگوست ۲۰۲۰ به طور پیوسته بیت کوین خود را افزایش داده است، حتی با وجود بازار خرسی ارزهای دیجیتال.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید