صبح امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ تانکر کشنده حامل ۲۵ تن مازوت در بزرگراه فتح واژگون شد.

چپ کردن تریلی حامل ۲۵ تن مازوت در بزرگراه فتح + علت واژگونی چه بود؟ / فیلم

به گزارش سلام نو، سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن اعلام این خبر گفت: مقارن ساعت ۰۵:۱۰ صبح امروز و در مسیر محور فتح به غرب لاین کندرو داخل دور گرد پل دپو یک دستگاه تانکر کشنده با بار ۲۵ تن مازوت ، به علت خستگی و خواب آلودگی راننده، با رفیوی وسط برخورد می کند.

وی گفت: پس از این برخورد تانکر از مسیر اصلی معبر بزرگراهی خارج و واژگون میشود به نحوی که لاین کندرو و دورگرد این مسیر را کاملا مسدود می نماید.

IMG_20230410_113551

سرهنگ شریفی ادامه داد: تیم های منطقه ۲۱ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و نسبت به ایمن سازی محدوده اقدام و تیم های آتش نشانی و اورژانس جهت انجام اقدامات ایمنی و انتقال راننده مصدوم در محل حاضر شدند.

IMG_20230410_114921

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین با توجه به شدت حادثه شاهد ترافیک بودیم که با ایجاد محدودیت مقطعی ترافیک کنترل و با استفاده از جرثقیل سنگین، این تانکر به کنار راه کشیده شد و عوامل و شهرداری تهران درحال پاکسازی محل و تیم های راهور نیز مشغول روان سازی ترافیک گردیدند.

IMG_20230410_104646

سرهنگ شریفی توصیه نمود: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آنها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید