ظرف ۲۴ ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر حضور احمد سعادتمند روی صندلی مدیرعاملی استقلال به گوش رسید که حالا تکذیب شده است.

فتح‌الله‌زاده در استقلال ماندگار است

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت آنلاین، پیرو استعفای علی فتح الله زاده - کمتر از یک روز پس از پایان مهلت پرداخت پول استراماچونی - در تاریخ شنبه دوازدهم فروردین ماه، شایعه حضور دوباره برخی مدیران گذشته روی صندلی مدیریت استقلال به گوش رسید. یکی از این اسامی احمد سعادتمند بود که برخی افراد نزدیک به وزارت ورزش به ضرس قاطع اعلام کردند کار بازگشت دوباره سعادتمند به پایان رسیده و رسماً به عنوان مدیرعامل معرفی می شود.

در این حد فاصل نیز این خبر به شکل جسته و گریخته در رسانه های ورزشی و فضای مجازی دست به دست شد. پیرو انتشار این خبر با دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تماس گرفتیم که هر دو نفر این خبر را تکذیب کردند. یکی از این افراد که نخواست نامش در این گزارش ذکر شود به خبرورزشی گفت: «به هیچ عنوان بحثی درباره جدایی علی فتح‌الله‌زاده مطرح نیست که اگر اینگونه بود در جلسه دوشنبه هفته گذشته اعضای هیئت مدیره با استعفای وی مخالفت نمی‌کردند».

یکی دیگر از مدیران باشگاه استقلال نیز در همین ارتباط به خبر ورزشی گفت: «با توجه به اینکه قرار است مجمع رسمی باشگاه روز ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شود تا آن زمان قطعاً علی فتح الله زاده در سمت مدیرعاملی باقی می ماند. کما اینکه انتظار داریم در این حد فاصل بسیاری از مشکلات باشگاه نیز حل بشود». صحبت های مدیران باشگاه استقلال همراه با سخنرانی امیدوارکننده وزیر ورزش - پیرو توجه ویژه به مشکلات باشگاه استقلال - حاکی از آن است که فعلا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

افراد نزدیک به مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال نیز در این باره عنوان می‌کنند در پی تماس با احمد سعادتمند از زبان وی شنیده اند که گفته هنوز هیچ بحثی در ارتباط با بازگشت مجددش به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال با وی در میان گذاشته نشده است. مدیران باشگاه استقلال عصر یکشنبه (دیروز) در محل ساختمان این باشگاه تشکیل جلسه دادند و به شکل غیررسمی عنوان شد قرار است تا فردا دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه اتفاقات تازه‌ای در جهت پرداخت بدهی های استقلال و اخذ مجوز حرفه ای برای حضور در مرحله دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا رخ بدهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید