طبق اخبار به گوش رسیده در پایان فصل جدایی مهدی قایدی و محمد محبی دو ستاره استقلال از این تیم قطعی است.

خبر بد برای هواداران؛ جدایی دو ستاره استقلال در پایان فصل

به گزارش سلام نو؛ لیگ برتر بیست و دوم برای باشگاه استقلال در شرایطی آغاز شد که این تیم، دو بازیکن ایرانی را از دو باشگاه خارجی به صورت قرضی به خدمت گرفت.

با توجه به شرایط پیش رو در ارتباط با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و مشکلات مالی، دو فوق ستاره استقلال تیرماه از این تیم جدا می‌شوند.

مهدی قایدی مهاجم تیم شباب الاهلی امارات یکی از این دو بازیکنی بود که با قرارداد قرضی تا تیر ماه سال جاری به استقلال پیوست. قایدی قرارداد ۵ ساله با باشگاه شباب الاهلی داشته و هنوز ۳ فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است.

بازیکن دیگری که در تابستان سال قبل به استقلال پیوست محمد محبی همشهری بوشهری قایدی بود که به صورت قرضی از سانتاکلارا پرتغال به این تیم پیوست. این بازیکن نیز هنوز یک سال دیگر با باشگاه سانتاکلارا قرارداد دارد و باید پس از پایان مدت قرارداد قرضی اش در تیرماه از استقلال جدا شده و یا برای ادامه حضور رضایت باشگاه سانتاکلارا جلب کند.

از افراد نزدیک به اردوی بازیکنان استقلال خبردار شدیم مدیران برنامه هر دو این بازیکنان به باشگاه اعلام کرده اند که هیچ یک از این دو نفر قصد ادامه همکاری با باشگاه استقلال را ندارند. البته دلیل اصلی این موضوع عدم تمایل همکاری دو باشگاه شباب الاهلی و سانتاکلاراست. بدقولی و بدحسابی باشگاه استقلال در قبال پرداخت حق انتقال قرضی قائدی به شباب الاهلی و محبی به سانتاکلارا باعث شده مدیران این دو باشگاه از حالا با مدیران برنامه هر دوی این بازیکنان صحبت کرده و در رابطه با ادامه فعالیت فوتبالی شان با باشگاه اصلی، خواستار تجدید نظر در تیم بعدی این دو بازیکن باشند. این در حالی است که ظاهراً محبی و قایدی دوست دارند باز هم در استقلال بمانند.

در حال حاضر باشگاه استقلال هنوز نتوانسته مبلغ پرداختی به باشگاه سانتاکلارا را به صورت کامل تسویه کند و این موضوع در ارتباط با باشگاه شباب الاهلی هم صدق می‌کند و استقلال هنوز به تیم اماراتی نیز بدهکار است.

لازم به ذکر است؛ اخبار رسیده از باشگاه استقلال دلالت بر این دارد که دو فوق ستاره خط حمله استقلال در تیرماه امسال و با پایان مدت قراردادشان از این تیم جدا شده و حداقل فصل آینده دیگر در این تیم توپ نخواهند زد و ساپینتو نیز اگر قصد ادامه همکاری با این تیم را دارد باید از حالا به فکر جذب مهاجم باشد. هر چند که ظاهرا پنجره نقل و انتقلالاتی هم بسته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید