جنبش «حماس» طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، این اقدامات را وحشی‌گری اشغالگران توصیف و خواستار توقف آن شد.

بیانیه حماس درباره حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، پس از حمله رژیم صهیونیستی به شهر صور در جنوب لبنان، سحرگاه امروز (جمعه، هفتم آوریل) جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی خواستار اقدام فوری برای توقف جنایات آن شد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، جنبش حماس درباره حملات نیروهای اشغالگر در مجاورت شهر صور در سحرگاه امروز گفت که این جنایت «منعکس کننده وحشیگری رهبران رژیم اشغالگر و سیاست‌های آن است که امنیت و صلح در منطقه را تهدید می‌کند».

اتحادیه کشورهای عربی، سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل متحد نیز پس از این حملات، خواستار «اقدام فوری برای توقف جنایات و استکبار رژیم اشغالگر» شدند.

شبکه الجزیره گزارش داد که حمله هوایی اسرائیل، اطراف اردوگاه الرشیدیه در نزدیکی شهر صور لبنان را هدف قرار داده است؛ اردوگاهی که متعلق به آوارگان فلسطینی است.

منابع خبری بامداد امروز اعلام کردند که دست کم ۶ موشک به مناطق جنوبی لبنان شلیک شده است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که ارتش اسرائیل اهدافی متعلق به حماس در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

پایان پیام/م

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید