۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 55428266

امین ملکشاهی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کرخه خوزستان، از کشف مزرعه خشخاش در یکی از روستاهای استان خبر داد.

مزرعه خشخاش در خوزستان کشف شد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، امین ملکشاهی اظهار داشت: با رصدهای دستگاه جامع اطلاعاتی مبنی بر کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در روستای حسین مشلوش از توابع شهرستان کرخه، دستور قضایی برای دستگیری متهمان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کرخه خوزستان گفت: مزرعه کشت خشاش در یکی از روستاهای این شهرستان کشف و پس از مستندسازی، تمام خشخاش کشت شده امحا شد.

امین ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با رصدهای دستگاه جامع اطلاعاتی مبنی بر کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در روستای حسین مشلوش از توابع شهرستان کرخه، دستور قضایی برای دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان شوش با دریافت دستور قضایی و با انجام هماهنگی‌های لازم، با سرعت اقدام به شناسایی مزرعه خشخاش در این روستا کرد.

ملکشاهی ادامه داد: حدود ۳۰۰ بوته خشخاش در این مزرعه کشت شده بود که پس از مستندسازی و صدور دستور قضایی، این بوته‌ها در محل امحا شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کرخه با تاکید بر اینکه مبارزه با عرضه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است، گفت: پیگیریها برای شناسایی و دستگیری، کشت‌کنندگان این خشخاش‌ها ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید