آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی از مهار آتش سوزی گسترده کارخانه بزرگ الکترو استیل با تلاش پنج ساعته ۱۵۰ آتش نشان مشهدی خبر داد.

مهار آتش سوزی کارخانه الکترو استیل در مشهد توسط ۱۵۰ آتش نشان + فیلم

به گزارش سلام نو، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب افزود: این آتش سوزی در شرایط توسعه به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بیش از ۱۵۰ آتش نشان و ۶۰ خودرو عملیاتی اطفاء حریق سبک و سنگین و خودروهای بیل میکانکی آتش نشانی مشهد و همچنین ۳۰ دستگاه تانکر آبرسانی شهرداری نیز برای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش آتش نشانان این حریق از شرایط خطر خارج شده و عملیات لکه گیری و کاوش در محل در حال انجام است و خوشبختانه با تلاش آتش نشانان از وقوع انفجارهای احتمالی مخازن مواد شیمیایی در داخل این کارخانه جلوگیری بعمل آمد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی خاطرنشان کرد: همچنین ترافیک سنگین در محل به دلیل توقف شهروندان به منظور مشاهده محل و گرفتن فیلم، عملیات نیروهای پشتیبان را با مشکل مواجه کرده بود که با هماهنگی لازم با پلیس راهور مسیر غرب به شرق بزرگراه پیامبر اعظم مسدود گردید

معاون عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: این حریق هیچ گونه تلفات جانی و مصدوم نداشته است و برآورد می‌شود عملیات لکه گیری و کاوش تا عصر امروز در محل ادامه داشته باشد و علت دقیق حادثه پس از بررسی های کارشناسان مربوطه اعلام می شود.

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد نیز از روند عملیات اطفائ حریق یک کارخانه تولیدی در جاده مشهد به قوچان بازدید و از فرماندار و نیروهای امدادی و آتش‌نشانان تشکر کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید