سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس ارزیابی‌های امنیتی، خراسان جنوبی امن ترین استان کشور است.

امن‌ترین استان ایران کجا است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سید محمدرضا طالبی، عصر امروز دوشنبه ۱۴ فروردین در نخستین شورای اداری استان سال جدید که با حضور استاندار خراسان جنوبی و دستیار رئیس جمهور در مردمی سازی دولت برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان همواره در انتخابات به نیروهای ارزشی و ولایت رای می‌دهند و علیرغم ضعف‌هایی که در حوزه‌های اقتصادی و زیرساختی وجود دارد، اما همیشه رای به نیروی اصولی و ولایی بوده است.

وی افزود: مردم استان خراسان جنوبی ولایی، انقلابی و مذهبی هستند و در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی این موضوع را به اثبات رسانده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: از همین رو به تناسب جمعیت شاهد بالاترین حضور هوشمند در مناسبت‌های ملی و مذهبی هستیم و در انتخابات هم به تناسب جمعیت رتبه‌های اول یا دوم کشوری را کسب کرده‌ایم.

طالبی با اشاره به وجود هفت پدر علم روز در خراسان جنوبی اظهار کرد: در حوزه اجرایی نیز خراسان جنوبی سهم خوبی در دولت سیزدهم داشته و امید است ثمرات آن به مردم برسد؛ البته در کنار این مسایل آسیب‌های اجتماعی هم وجود دارد که تلاش شده با استفاده از ظرفیت‌های مردم و گروه‌های جهادی به حداقل برسد.

حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس نیز گفت: ماه مبارک رمضان بهترین ایام برای ارتباط با خدا است و بندگانی که از این فرصت به بهترین شکل استفاده می‌کنند جزو مقربان هستند.

وی با بیان اینکه هدف همه علوم در علم اخلاق خلاصه می‌شود و اخلاق موتور محرک خانواده است، گفت: پیامبر اکرم(ص) همه فلسفه بعثت خود را اخلاق معرفی کرده است.

محمدی بیان کرد: اخلاق در حوزه فردی و اجتماعی هدف‌هایی را دنبال می‌کند که رابطه انسان با خدا از هدف‌های نهایی است؛ حتی مسئولیت‌های اجتماعی نیز از طریق عبادت خدا و استعانت از دین تسهیل می‌شود و نهایت هدف اخلاق اجتماعی خدمت به بندگان خدا است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در دورترین نقاط کشور و مناطق محروم در نزد خداوند محبوب تر است و مهر قبولی بر اعمال مسئولان نیز زمانی زده می‌شود که مشکلی از جامعه را حل کنند، یادآور شد: شاد کردن دل‌ها، باز کردن گره از مشکلات دیگران و خدمت بهتر و بیشتر به جامعه از مصادیق اخلاق اجتماعی است که اهمیت زیادی دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید