اگر می‌خواهید یک سفر ارزان به آنتالیا داشته باشید باید در فصول سرد سال به این شهر سفر کنید. زمستان، ارزانترین زمان سفر به آنتالیا است. در این فصل هوای سرد باعث می‌شود که اکثر تفریحات ساحلی تعطیل شوند.

اقتصادی ترین روش سفر به آنتالیا چیست؟

آنتالیا را به عنوان مرکز تفریحی و گردشگری ترکیه می‌شناسند. این شهر با طبیعت سرسبز، سواحل زیبای مدیترانه و مراکز خرید و دیدنی‌هایی که دارد، میزبان گردشگران بسیاری است. به همین دلیل هتل‌های مجلل زیادی در این شهر ساخته شده‌اند. هتل‌های پنج ستاره و مجللی که امکانات رفاهی زیادی ارائه می‌دهند؛ تا جایی که بعضی از مسافران آنتالیا حتی برای گشت شهری هم هتل را ترک نمی‌کنند. اما برای سفر ارزان به آنتالیا می‌توانید در یک هتل با کیفیت اما ارزان قیمت اقامت کنید، در عوض بیشتر به گشت و گذار در شهر بپردازید.

آشنایی با شهر آنتالیا

شهر آنتالیا، مرکز استان آنتالیا است که در غرب کشور ترکیه قرار دارد. این شهر برای تجربه تفریحات آبی مکان مناسبی محسوب می شود. شهرهای توریستی آنتالیا به واسطه هتل‌هایی که در آنها ساخته شده، دارای بافت شهری مدرنی شده‌اند اما محله‌های قدیمی تقریبا بکر مانده‌اند. اگر قصد مسافرت ارزان به آنتالیا دارید باید مکان‌های دیدنی شهر را بشناسید تا بیشتر از آنکه برای هتل هزینه کنید، به گشت شهری بروید. کاله ایچی، دروازه هادریان، آسپندوس، اسکله قدیمی بندر آنتالیا، مناره شکسته، پرگا، موزه آنتالیا، آبشارهای دودن و آکواریوم آنتالیا از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا هستند.

آیا آنتالیا نیاز به ویزا دارد؟

سفر به آنتالیا، زمانی جذاب تر می‌شود که بدانید نیازی به دریافت ویزا ندارید. با توجه به روابط ایران و ترکیه، شهروندان ایرانی برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارند و فقط باید پاسپورت آنها شش ماه اعتبار داشته باشد. پس به راحتی و بدون صرف هزینه اضافه برای ویزا، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید تعطیلات خود را در آنتالیا آغاز کنید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا چه فصلی است؟

آنتالیا شهری ساحلی است، بنابراین تابستانی گرم و شرجی دارد. البته اگر برای شنا و تفریحات آبی به آنتالیا می‌روید باید بگوییم تابستان هم محبوبیت خاص خود را دارد. با این حال، اگر قصد سفر ارزان به آنتالیا دارید، پاییز و زمستان زمان خوبی برای سفر است. آب و هوای آنتالیا در پاییز کمی سرد است اما با بارش‌های سیل آسا همراه است. این شهر، در زمستان معتدل و بارانی است. میانگین دمای هوا در زمستان به 15 تا 19 درجه و میانگین رطوبت در این فصل به 64 درصد می‌رسد. اما در فصل بهار هوا خنک است و رطوبت هوا کاهش پیدا می‌کند. بنابراین بهترین زمان سفر به آنتالیا بهار است.

اقتصادی ترین روش سفر به آنتالیا چیست؟

هزینه سفر به آنتالیا چقدر است؟

برای محاسبه هزینه سفر به آنتالیا، باید علاوه بر هزینه هواپیما و هتل، هزینه‌های دیگری را نیز در نظر بگیرید. برای مثال هزینه‌های اصلی سفر به آنتالیا، هزینه حمل و نقل، هزینه بازدید از اماکن تفریحی، هزینه خرید سیم کارت و اینترنت و همچنین هزینه خوراک است. اگر به جای تاکسی با اتوبوس رفت و آمد کنید و یا از رستوران‌های ارزان قیمت غذا تهیه کنید، تا حد زیادی در هزینه سفر به آنتالیا صرفه جویی خواهید کرد و ارزانترین سفر به آنتالیا را خواهید داشت.

چگونه به آنتالیا سفر کنیم؟

به دو صورت زمین و هوایی می‌توانید به آنتالیا سفر کنید. سفر زمینی به آنتالیا از سه مرز سرو، بازرگان و رازی صورت می‌گیرد. شما برای رسیدن به آنتالیا باید مسیری حدود دو هزار و 440 کیلومتر را بپیمایید که حدود یک روز کامل از شما زمان می‌گیرد. راه دیگر سفر هوایی به آنتالیا است. خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است. برای رزرو بلیط پرواز تهران به آنتالیا در فلای تودی کافی است پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و همچنین تعداد نفرات، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده نمایید و برای رزرو بلیط اقدام کنید.

اقتصادی ترین روش سفر به آنتالیا چیست؟

ارزانترین زمان سفر به آنتالیا

اگر می‌خواهید یک سفر ارزان به آنتالیا داشته باشید باید در فصول سرد سال به این شهر سفر کنید. زمستان، ارزانترین زمان سفر به آنتالیا است. در این فصل هوای سرد باعث می‌شود که اکثر تفریحات ساحلی تعطیل شوند. همچنین اگر به جای هتل‌های مجلل، در اقامتگاه، هاستل یا هتل‌های سه ستاره بمانید، تا حد زیادی از هزینه سفر خود کم می‌کنید.

اقامت در هاستل های آنتالیا

اگر بلیط آنتالیا رزرو کرده‌اید تا به این شهر ساحلی در دریای مدیترانه سفر کنید، در اولین قدم باید یک محل اقامت برای خود رزرو کنید. می‌توانید در یک هتل لوکس پنج ستاره اتاق رزرو کنید و از خدمات لوکس آن استفاده کنید یا در یک هتل ارزان اقامت کنید. برای مثال هاستل‌های آنتالیا اقامتگاه‌های مناسبی برای داشتن مسافرت ارزان به آنتالیا است.

رزرو هتل و بلیط آنتالیا در فلای تودی

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به آنتالیا را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌ها به بهترین قیمت پرواز تهران به آنتالیا دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم تهران آنتالیا در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما تهران آنتالیا هدر ندهید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران آنتالیا، بلیط لحظه آخری آنتالیا به تهران و بلیط چارتری تهران آنتالیا را در فلای تودی بیابید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید