آیدا فاروقی کارشناس هواشناسی خراسان رضوی از احتمال بارش باران برای مشهد و ییلاقات اطراف آن از امشب خبر داد.

آسمان مشهد از امشب بارانی می شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، آیدا فاروقی در رابطه با وضعیت جوی خراسان رضوی در روزهای آتی، اظهار کرد: بارش‌های باران و برف همراه با رعد و برق به‌ویژه در نیمه شمالی استان به صورت متناوب و با شدت و ضعف تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: طی این مدت، بیش‌ترین میزان بارش در شمال استان خراسان رضوی در دامنه‌های هزار مسجد و توابع شهرستان‌های کلات و قوچان پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: احتمال بارش باران برای مشهد و ییلاقات اطراف آن در ساعات ابتدایی امشب که مصادف با آخرین ساعات روز طبیعت است، وجود دارد.

وی با بیان این‌که طی امروز و فردا در مناطق کوهستانی سردسیر استان از جمله ارتفاعات بینالود و دامنه‌های هزار مسجد شاهد بارش برف خواهیم بود، خاطرنشان کرد: بارش‌های پراکنده باران در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که بیشترین میزان مربوط به درگز با حدود پنج میلیمتر بوده است.

فاروقی افزود: فردا نیز بارش‌ها به شکل رگباری است و جاری شدن روانآب و آب گرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست و این در حالی است که از فردا، دوشنبه در مناطق مرکزی و بخش‌هایی از مناطق شرقی استان خراسان رضوی روند افزایش دما آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: دمای هوای شهر مشهد طی شبانه‌روز گذشته بین هشت و ۲۳ درجه در نوسان بوده که بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۱۳ درجه و کمینه دمای هوای این کلانشهر، پنج درجه پیش‌بینی شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید