مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ممنوعیت تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع ثانوی

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری و آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

برقی ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده هزارچم را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های کلرد ، گزنک و آب اسک وجود دارد. وی افزود: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشتقزوین محدوده رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت گزارش شده است. ضمناً محور فیروزکوه داری بارش باران و محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی خاطر نشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز ، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان وبارش باران در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی ، گلستان و گیلان پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را محور قدیم خرم آباد - پلدختر اعلام کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محورهای دارای انسداد فصلی نیز لاسم - ارجمندوازک - بلده،سروآباد – پاوه،سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان،گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال اعلام شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید