سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه فراجا، از انسداد دوباره جاده چالوس و آزاد راه تهران_شمال به دلیل ریزش سنگ خبر داد و گفت: هم‌ وطنان فعلا سفر خود را به تعویق بیندازند.

خبر مهم برای مسافران جاده چالوس: جاده دوباره مسدود شد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین رئیس پلیس راه فراجا، بیان کرد: چالوس">جاده چالوس و آزاد راه تهران_شمال امشب از ساعت ۲۱ به دلیل تکرار چندین مرتبه ریزش سنگ، مسدود شده است.

محبی در ادامه تصریح کرد: این حوادث خداراشکر تلفات جانی نداشته است، اما از آنجایی که شب گذشته در همین ساعات ریزش سنگ روی یک دستگاه پژو پارس موجب فوت سه نفر از هموطنان شد، در جهت ایمنی بیشتر این تصمیم گرفته شده است ضمن اینکه پیش بینی هواشناسی در رابطه با تداوم و شدت بارش‌ها در این محورهای مواصلاتی نیز وجود دارد.

جانشین رئیس پلیس راه فراجا در ادامه گفت: محدودیت در این مسیر احتمالا تا فردا صبح (سوم فروردین ماه) و ایجاد ایمنی کامل برای مسافران ادامه خواهد داشت.

سرهنگ محبی اظهار کرد: چالوس">جاده چالوس باید کاملا پاکسازی شود و ما مطمئن شویم که خطری هم وطنان را تهدید نمی‌کند و بعد از حصول این شرایط، جاده باز خواهد شد.

سرهنگ محبی تاکید کرد: با توجه به بارش باران و برف در محور مواصلاتی چالوس و آزادراه تهران_ شمال، از هم وطنان می‌خواهیم که فعلا سفر خود را آغاز نکنند و یا حداقل تا فردا سفر را به تعویق بیندازند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید