فیلم ها هر قدر هم که بی عیب و نقص به نظر برسند، باز هم می‌توانند پر از عیب و نقص یا گاف‌های خاص باشند به خصوص در حوزه فیلم نامه. با ما برای ده اشتباه جالب همراه شوید.

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

به گزارش سلام نو، برای این که یک فیلم تولید شود و سپس برای تماشاگران به نمایش دربیاید، زحمات بسیار زیادی کشیده می‌شود. ماه‌ها و حتی سال‌ها عوامل مختلفی درگیر آن هستند و در این راه هزینه‌های هنگفتی نیز صرف خواهد شد. اگر نگاهی به فهرست کسانی که در ساخت و تولید یک فیلم سینمایی نقش داشته‌اند بیندازید خواهید فهمید که چه مسئولیت سختی را بر عهده دارند.

بنابراین می‌دانیم که اکران یک فیلم در نظر بیننده ساده است، ولی مجموعه‌ای بلندبالا از افراد مختلف در تهیه آن دخیل هستند و سرمایه زیادی هم در این مسیر صرف می‌شود. از تهیه‌کننده و کارگردان گرفته تا بازیگران همگی دقت می‌کنند تا اثری بی‌عیب و نقص تحویل تماشاچیان دهند.

گاهی ممکن است در فیلم سینمایی یا حتی سریال‌ها جزئیاتی از چشمان تیزبین عوامل صحنه پنهان بماند یا اشتباهی رخ دهد که یافتن آن فقط موقع اکران میسر باشد. در این مطلب قصد داریم سوتی های عجیب ۹ فیلم سینمایی مشهور را برایتان بازگو کنیم.

تنها در خانه ( Home Alone)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

این فیلم سفر یک خانواده ی پرجمعیت به پاریس را به تصویر می کشد. مشکل از زمانی آغاز می شود که آن ها پی می برند یکی از فرزندان خانواده به نام کوین در خانه جا مانده است. این اتفاق بعد از آن رخ می دهد که مادر خانواده هنگام شمارش بچه ها در زمان ترک خانه دچار اشتباه می شود. در اینجا این سؤال برای تماشاگران پیش می آید که چرا مادر کوین بعد از فهمیدن این موضوع هرگز با او تماس نگرفت تا از وضعیتش مطمئن نشود. گرچه در فیلم اینگونه بیان می شود که خطوط تلفن به دلیل توفان دچار مشکل شده بودند، اما در یکی از سکانس ها کوین را می بینیم که از طریق تلفن برای خود سفارش پیتزا می دهد.

انتقام جویان ( The Avengers)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

هالک بدون شک پیچیده ترین قهرمان فیلم «انتقام جویان» است چرا که فردی را به تصویر می کشد که با وجوه متضاد خود درگیر است. با این حال، به نظر می رسد بروس بنر در نقطه ی اوج داستان به یکباره به توانایی «کنترل خشم خود» دست می یابد. به علاوه، اگر او می گوید که «همیشه خشمگین» است، نباید دائماً به هالک تبدیل شود؟

بازگشت به آینده ( Back to the Future)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

بعد از بازگشت مارتی مک فلای به زمان حال، او متوجه می شود که والدینش شادتر و موفق تر شده اند، به این خاطر که او گذشته را از نو نوشته است. اما عجیب ترین چیز در اینجا این است که آن ها هرگز متوجه نمی شوند که پسرشان شبیه مرد جوانی است که پس از برگزاری مهمانی مدرسه، به طور مرموزی ناپدید شد.

شوالیه تاریکی برمی خیزد ( The Dark Knight Rises)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

در سکانس پایانی فیلم «شوالیه تاریکی برمی خیزد»، بروس وین در همان مکانی ظاهر می شود که آلفرد معمولاً برای خوردن قهوه به آنجا می رود. گرچه آلفرد پیش تر اشاره کرده بود که دوست دارد بروس را یک روز آنجا ببیند، اما ممکن نیست که بروس مولتی میلیونر آنجا را به طور دقیق بشناسد. این را باید یکی از بزرگ ترین تصادف های دنیای سینما دانست.

جومانجی ( Jumanji)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

در حوالی اواخر فیلم «جومانجی»، هنگامی که آلن پریش تاس را می اندازد و عددی می آید که به او کمک می کند تا بازی را ببرد، شخصیت شکارچی به سمت او حمله می برد. در نتیجه ی این اتفاق، شکارچی و متعلقاتش و همینطور همه ی چیزهای مربوط به بازی به درون صفحه ی آن کشیده می شود. اما شکارچی وسایل شکارش را از فروشگاهی در شهر خریده بود، پس منطقی نیست که آن ها هم ناپدید شوند.

خانم داوت فایر ( Mrs. Doubtfire)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

این فیلم گرچه بسیار سرگرم کننده است اما داستان بسیار غیر منطقی ای دارد و نمی توان درک کرد که چرا شخصیت پدر تصمیم گرفت برای بودن در کنار فرزندانش خود را به شکل یک زن درآورد. در عین حال، این سؤال پیش می آید که چرا بچه ها متوجه نشدند آن کسی که زیر آن همه گریم پنهان شده پدر آن ها است و چگونه بقیه ی مردم به مرد بودن او پی نبردند.

هری پاتر و زندانی آزکابان ( Harry Potter and the Prisoner of Azkaban)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

فیلم سوم «هری پاتر» به خاطر چرخش داستانی اش یکی از قسمت های مورد علاقه ی طرفداران این مجموعه فیلم است. با این حال، در اتفاقی غیرمنطقی شاهد هدر رفتن پتانسیل گردنبند زمان برگردان در این فیلم هستیم. هرماینی از آن برای رسیدن به موقع به سر کلاس و بعدها نجات سیریوس بلک به همراه هری استفاده می کند. اگر زمان برگردان را پیش خود نگه می داشتند، احتمالاً می توانستند از آن برای جلوگیری از بازگشت ولدمورت به قدرت استفاده کنند و جان افراد زیادی را نجات دهند.

پلنگ سیاه ( Black Panther)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

این ایده که یک تمدن بسیار پیشرفته وجود دارد که از باقی دنیا پنهان مانده بسیار جذاب به نظر می رسد. با این حال، در دنیای مارول با آن همه پیشرفت های فناورانه، عجیب به نظر می رسد که هیچ یک از مأموران شیلد یا تونی استارک از جای آن ها باخبر نباشند. و خواهر تی چالا تنها دانشمندی است که این ایده را مطرح می کند که مردم واکاندا از سطح بالایی از رشد ذهنی برخوردارند.

جانوران شگفت‌ انگیز: جنایات گریندل والد ( Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald)

۹ فیلم محبوب هالیوود با گاف‌های داستانی!

داستان این فیلم در دهه ی ۱۹۲۰ روایت می شود و درباره ی یک جادوگر شرور به نام گلرت گریندل والد است که از زندان می گریزد و شروع به جمع کردن پیروانی برای خود می کند. در یکی از قسمت های فیلم، وزیر جادو در حالی در هاگوارتز ظاهر می شود که پیش تر گفته شده بود هیچ جادوگری جز دامبلدور توان «ظاهر شدن» در مدرسه را ندارد. به علاوه، وردهای ضد ظاهر شدن همواره برقرار بودند.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    اختلال تلفن الزاماً سراسری نیست و ممکن است بین شهرها و یا کشورها رخ دهد در حالی که پسرک با شهر محل اقامت خود تماس گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید