با مروری بر تصویر پدران مردان جذاب هالیوود می تواند نشانه های از میراثی که این مردان مشهور از پدرانشان کسب کرده اند را یافت.

 تام هاردی و چیپس هاردی

به گزارش سلام نو، فرزندان همیشه نشانه هایی از والدین خود را دارند. سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنا نیستند. اگرچه برخی از سلبریتی ها ممکن است شبیه مادران خود باشند، با این همه می توان نشانه های از پدرانشان را هم در چهره آنها دید. در ادامه تصاویر پدران مردان جذاب هالیوود را مرور می کنیم. برخی از این پدران پیش از پسرانشان، شناخته شده بودند، در حالی که بقیه زندگی ای آرام و بی صدایی داشته اند.

۱. کریس همسورث و کریگ همسورث

کریستوفر هِمسوُرث[۱] (انگلیسی: Christopher Hemsworth؛ زادهٔ ۱۱ اوت ۱۹۸۳)[۲] بازیگر استرالیایی است. او پیش از آغاز کار سینمایی در هالیوود، ابتدا در استرالیا با ایفای نقش کیم هاید در مجموعه تلویزیونی استرالیایی خانه و دوری (۲۰۰۴–۲۰۰۷) به شهرت رسید. همسورث بیشتر با ایفای نقش ثور در فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، که از ثور (۲۰۱۱) آغاز شده و اخیراً آن را ثور: عشق و تندر (۲۰۲۲) ایفا کرده‌است،

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!


۲. کریس پاین و رابرت پاین

کریستوفر ویتلو «کریس» پاین (به انگلیسی: Christopher Whitelaw "Chris" Pine) بازیگر آمریکایی زادهٔ ۲۶ اوت ۱۹۸۰ در لس آنجلس است که با ایفای نقش در فیلم پیشتازان فضا بیشتر شناخته شد.

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!

۳. برد پیت و بیل پیت

ویلیام بردلی پیت (انگلیسی: William Bradley Pitt؛ زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی است. او برای نقش‌آفرینی‌هایش افتخارات مختلفی از قبیل یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و دو جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده‌است.

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!


۴. جیسون استاتهام و بری استاتهام

جیسون استاتهام (انگلیسی: Jason Statham؛ زادهٔ ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۶۷) با تلفظ صحیح جِیسِن اِستِیثِم (‎/ˈsteɪθəm/‎ STAY-thəm) بازیگر انگلیسی است. او برای بازی در فیلم‌های اکشن و ایفای شخصیت‌های سرسخت، هاردبویلد، خشن یا عصبانی شهرت دارد.او به ورزش‌های رزمی کاراته، کیک بوکسینگ و کونگ فو تسلط دارد و به‌طور معمول صحنه‌های رزمی را خود ایفای نقش می‌کند.

پدران مردان هالیوود

۵. جورج کلونی و نیک کلونی

جرج تیموتی کلونی (انگلیسی: George Timothy Clooney؛ زادهٔ ۶ مهٔ ۱۹۶۱) بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی است. او جوایز مختلفی از جمله دو جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و چهار جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده‌است. او در سال ۲۰۱۸ جایزهٔ یک عمر دستاورد هنری انستیتوی فیلم آمریکا را دریافت کرد.

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!


۶. لئوناردو دی کاپریو و جرج دی کاپریو

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو (انگلیسی: Leonardo Wilhelm DiCaprio؛ زادهٔ ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او برای بازی در فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای و تاریخی مشهور است و افتخارات گوناگونی شامل یک جایزهٔ اسکار و سه جایزهٔ گلدن گلوب کسب کرده‌است.

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!


۷. رابرت پتینسون و ریچارد پتینسون

رابرت داگلاس تامس پتینسون (انگلیسی: Robert Douglas Thomas Pattinson؛ زادهٔ ۱۳ مهٔ ۱۹۸۶) بازیگر انگلستانی است. او در فیلم‌های مستقل و بلاکباسترها حضور داشته و نامش در میان رتبه‌بندی بازیگران با بیشترین دستمزد در جهان قرار گرفته‌است. در سال ۲۰۱۰، نام او در فهرست مجلهٔ تایم از ۱۰۰ شخص تاثیرگزار در جهان و همچنین در فهرست ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز قرار گرفت.

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!


۸. هیو جکمن و کریستوفر جکمن

هیو مایکل جکمن (به انگلیسی: Hugh Michael Jackman) (زاده ۱۲ اکتبر ۱۹۶۸) بازیگر، خواننده، نوازنده، رقصنده و تهیه‌کننده استرالیایی است. والدین او اهل انگلستان بودند که به استرالیا سفر کرده و وی در آنجا به دنیا آمد. او بیشتر برای بازی طولانی مدتش در نقش ولورین در سری فیلم‌های مردان اکس شهرت دارد که برای آن رکورد جهانی گینس 'طولانی‌ترین حضور در نقش یک ابرقهرمان سینمایی' را دریافت کرد.

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!


۹. جیک جیلنهال و استیون جیلنهال

جیکوب بنجامین جیلنهال (انگلیسی: Jacob Benjamin Gyllenhaal؛ زادهٔ ۱۹ دسامبر ۱۹۸۰) بازیگر آمریکایی است. او فرزند کارگردان استیون جیلنهال و فیلم‌نامه‌نویس نائومی فونر است و فعالیتش را از کودکی با فیلم‌های حقه‌بازان شهر (۱۹۹۱) و میراث مالکوم (۱۹۹۸) آغاز کرد. نقش برجستهٔ او مربوط به فیلم زندگی‌نامه‌ای آسمان اکتبر (۱۹۹۹) در نقش هومر هیکم و تریلر روان‌شناختی دانی دارکو (۲۰۰۱) در نقش نوجوانی از لحاظ روان‌شناسی مشکل‌دار بود.

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!


۱۰.چنینگ تیتوم و گلن تیتوم

پسران و پدران جذاب هالیوود را بشناسید!

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید