کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچستر سیتی بی تردید یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال در پست خود است. کمی از هنرنمایی او را ببینیم.

بهترین پاسور دنیای فوتبال کیست؟ + فیلم

به گزارش سلام نو، کوین دی بروینه بازیکن فوتبال اهل بلژیک است که برای باشگاه منچسترسیتی بازی می‌کند.

دی بروینه سابقه بازی در تیم‌های خنک،وردر برمن، چلسی و وولفسبورگ را دارد. وی ۹۷ بازی و ۲۵ گل ملی در کارنامهٔ خود دارد. دی بروینه کار خود را در خنک آغاز کرد، جایی که او در زمان قهرمانی در لیگ حرفه ای بلژیک ۱۱–۲۰۱۰ بازیکن ثابت بود. در سال ۲۰۱۲، او به باشگاه چلسی پیوست، جایی که کم استفاده شد و سپس به وردر برمن قرض داده شد. وی در سال ۲۰۱۴ با ۱۸ میلیون پوند با وولفسبورگ قرارداد امضا کرد، جایی که خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا معرفی کرد و در قهرمانی این باشگاه در جام حذفی فوتبال آلمان و نایب قهرمانی بوندسلیگا در فصل ۱۵–۲۰۱۴ نقش اساسی داشت. در تابستان ۲۰۱۵، دی بروینه با رکورد ۵۴ میلیون پوند در باشگاه، به منچستر سیتی پیوست. او از آن زمان تاکنون چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، پنج جام اتحادیه فوتبال انگلیس و یک جام حذفی فوتبال انگلیس با این باشگاه به دست آورده‌است. در ۱۸–۲۰۱۷، او نقش مهمی در ثبت منچستر سیتی در تبدیل شدن به تنها تیم لیگ برتری داشت که در یک فصل ۱۰۰ امتیاز کسب کرده‌است. در ۲۰–۲۰۱۹، دی بروینه رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کرد و به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس رسید. وی تاکنون سه بار بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شده‌است.

دی بروینه اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۱۰ انجام داد و از آن زمان ۹۷ بازی ملی به دست آورده و ۲۵ گل برای بلژیک به ثمر رسانده‌است. وی یکی از اعضای تیم‌های بلژیک بود که هم در جام جهانی ۲۰۱۴ و هم در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. او نماینده بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ بود، جایی که بلژیک در مسابقه رده‌بندی در مقابل انگلیس پیروز شد و به مقام سومی جهان رسید.

حالا کمی از کمی از هنر نمایی های دیبروینه رو ببینیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید